Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Második kaland

2007.07.27. 23:59 | bonifac | 3 komment

Címkék: román tahó 4 es

A mai 250 km sem telt egész eseménytelenül. A városföldi elágazás előtt 17 óra után valamivel az 5-ösön, Kecskemét felé menet, elkezdett előzni egy sötétszürke Chevrolet Aveo (4 ajtós). Valószínűleg a hírhedten tetű 1.2-es lehetett, de azért nyomta neki marhára, persze nem sikerült, így amikor mellém ért (másodiknak előzőtt engem, szembe meg már jöttek), akkor még  jó másfél méternyi volt a két kocsiból párhuzamosan, de ő szépen rámhúzta a kormányt. Én meg fékeztem, mint őrült. Köcsög tapló barma. Ha nem tud előzni a szarjával, akkor miért kockáztat? Kívánom neki, hogy legközelebb egy kamion legyen a helyemben, amikor ilyet csinál.

Hasonlóképp nem semmi volt az az Audi A3-as gyerek sem, aki hármunkat előzött meg egyszerre, úgy hogy kb. 100 méterre előttünk egy beláthatatlan jobbkanyar kezdődött. Nem rajta múlt, hogy megúszta.


Az jó, hogy a 4-es most már Törökszentmiklós és Fegyvernek között is négysávos, de ki volt az az ökör aki azt találta ki (mindkét irányban), hogy a lassabban haladó külső sáv olvadjon bele a gyorsabb belsőbe?


A románok meg bunkók, mint az szokásos. Utánfutón szállított kocsival előz lakott területen belül olyan 80-90-nel, nem rossz. Ja, de az sem volt semmi, amikor még Szegeden, a Baumax parkolóban (ami egy nagy U alak, nem mellesleg egyirányú, mert szűk) a hülye románja a Passat Variantjával azért is kitolatott, és szembe ment a forgalommal. Román. Azért örülök, hogy a közlekedési morált illetően ez, mint jelző, a még nálunk is bunkóbbakat is képes minősíteni. (Persze kivétel van, tegnap biciklivel csak egy román volt képes átengedni a körforgalom zebrájánál.)

De ami jó. Nagykőrösnél letértem a főútról, és átvágtam Köröstetétlen felé (majd Szolnok/Tószeg irányában). Egy autónyi széles, púpos vidéki út, gyönyörű kis tanyák, láttam rókát, gólyát, menyétet (?), fácáncsibét (utóbbiból sajnos egyet elütöttem, kirohantak elém, sajnáltam szegényt).

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr60126811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2007.08.02. 21:53:20

"de ki volt az az ökör aki azt találta ki (mindkét irányban), hogy a lassabban haladó külső sáv olvadjon bele a gyorsabb belsőbe?"
ez a KRESZ, ezt kell figyelembe venni. amúgy mi a reálisabb? ha külső sáv gyorsít fel a megfelelő tempóra, h beférjen, illetve ha nem megy, akkor leáll, vagy helyette a gyorsabb lassítson le?
amúgy KRESZ szerint még mindig jobbra tarts van, és nem gyorsabb meg lasabb sáv.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2007.08.03. 12:09:00

Szerintem az utóbbi a reálisabb. Mert ha a lassú külsőnek le kell állnia, és utána álló helyzetből indulnia, az sokkal balesetveszélyesebb. A belsőben gyorsabban haladónak egy kis lassítás és besorolás "semmiség".

Ha az mondod ez a Kresz, az érdekes, mert akkor ahol eddig jártam máshol, ott MINDENÜTT ROSSZUL volt, csak itt jó? Szerintem nem.

A 'jobbra tarts' szerint pedig szintén rosszul van, hiszen ez most balra tarts.

titko 2007.08.11. 20:53:44

De ami jó. Nagykőrösnél letértem a főútról, és átvágtam Köröstetétlen felé (majd Szolnok/Tószeg irányában). Egy autónyi széles, púpos vidéki út, gyönyörű kis tanyák, láttam rókát, gólyát, menyétet (?), fácáncsibét (utóbbiból sajnos egyet elütöttem, kirohantak elém, sajnáltam szegényt). Akkor te arra jártál ahola híres Kutyakaparó csárda is van amelyről Petőfi is és Arany is megemlékezett. Én rendszeresen járok arra mert nincsenek \"hülyék:))\" tetszik a blogod rendszeresen vissza fogok nézni ill ha van vmi kommentelek
süti beállítások módosítása