Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Vissza a halálbüntetést

2007.10.14. 16:52 | bonifac | 5 komment

Címkék: szeged román tahó

Nem egészen egy órája jött hajszál híján belém egy komplett állat - vagy tíz percig remegett utána kezem/lábam - , aki nagyon úgy nézett ki, fel sem fogott semmit az egészből. Mintha semmilyen szabály nem létezett/létezne számára.





















Szeged legnagyobb kereszteződésében (körút és Kossuth Lajos sgt, 7 és 5 sáv találkozik), jöttem én a körúton kelet felől (zöld vonal). Ő meg jött - szerintem a 43-asról, Románia felől a hídon át, de ez csak tipp, és persze nem figyelt, jobbra kellett volna kanyarodni az 5/M5 felé. Ő a piros vonal. A külső sávban jött egyenesen, de abból jobbra kanyarodó lesz a buszpályaudvar felé, ő meg simán, minden indexelés nélkül rámhúzta a kormányt, keresztül két sávon. A szerencsém az volt, hogy nem állt senki a balra kanyarodó sávban, mert annak nekimentem volna (a képen nem látszik, de erősen átlógtam bele).

Persze ekkor zöld volt a lámpa (a lámpák színét jelöltem a sávok végénél), zöldhullám van a körúton, de ő megállt a zöldnél, és csak pofázott az utasával, semmit nem vett észre (én jól beletenyereltem a dudába).

A meglepetés még ezután jött. Kirakta a jobb indexét és előregurult (közben a lámpák pirosra váltottak).




















Közben autók érkeztek mellénk jobbról. Ő fogta magát, és előttük átvágva befordult jobbra, amerre még mindig piros volt a lámpa - az ott éppen zöldon átkelő gyalogosokra persze szarva - majd bent megfordult, és onnan kivágott, és visszament amerről jött, aztán - mivel nekem váltott a lámpa, nem figyeltem - gondolom északnak kanyarodott.

Csak néztem. Ekkora állatot még soha nem láttam. Nemcsak hogy majdnem karambolt okozott, hanem mindenféle lámpára és szabályra fittyet hányva fel sem fogta mit csinált. Amikor majdnem beleálltam a seggébe a ZÖLD (!) lámpánál, akkor gondolkoztam rajta, hogy kiszállok, és valami olyat teszek, amit még soha, de nem magyar volt, és láttam, hogy igazából nem is fogta fel/érdekli, hogy mit is csinált. W-ZH kezdetű osztrák rendszáma volt, piros Opel Vectra I, de két felettébb barna bőrű és otromba arcvonású egyén ült benne. (Nem mintha rasszista akarnék lenni, de két akkora tapló román oláhcigány volt, hogy csak na. Akik nyilvánvalóan Ausztriában dolgoznak, és hétvégére hazaugrottak.)

Ezeket szó nélkül le kéne lőni az út szélén. Vagy felakasztani egy fára, példát statuálva a sok baromnak. Nem érdemelnek mást. Ha van Isten, ezek még ma felkenődnek az autópályán egy kamion seggére/oldalára, és ott halnak szörnyet.






(Előtte korábban a Szilléri sugárúton egy egyenesen jövő VW előtt fordult be balra egy Peugeot 406 úgy, hogy a VW-ben ülő nő marha nagyot fékezett, aztán csak nézett utána, hogy ez most mi volt. Az is hihetetlen volt, de a fentebbiek után semmiség.)


Bocs a sebtében összedobott rajzokért, rajtuk kattintva nagyobban megnyílnak. (Ja, a fenti kereszteződésben van a megyei rendőrfőkapitányság, ide szokták kihozni forgalomirányításra vizsgázni a rendőrtiszti főiskolásokat.)

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr46196020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maxi 2007.10.14. 23:04:04

Lehet, hogy ő is a 3 napos román gyorstalpalón szerezte a jogsiját?
(a dolog amúgy nem vicc, itthon hirdetik, hogy néhány nap alatt A-tól D-ig kategóriákra összevont tanfolyam és vizsga. Nincs külön-külön, egybe az összes!) A linken szándékosan nem a hirdető \"iskola\" címét adom meg, nehogy valaki jó ötletnek vegye, hanem az ügyről a Vas népe lapban megjelent cikket. www.vasnepe.hu/fooldal-legfrissebb_hirek/20071007_eu_jogsi_roman_gyorstalpalon

ihatethisindapassthingy 2007.10.15. 07:41:44

Aztakurva :) Már elnézést :)

Pignon 2007.10.16. 14:43:32

Én simán kiszálltam volna és kitéptem volna az autóból a büdös cigány fajtáját. Bár nem tudom, hogy Te mekkora vagy.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2007.10.16. 14:52:39

Én nem volnék alkalmas kopasznak (175 cm és 80 kg). De nem is ez volt a baj, hanem hogy miután majdnem belémjött, annyira remegett kezem-lábam a túltengő adrenalintól, ami tizedmásodpercek alatt szökött fel, meg egyáltalán örültem, hogy sikerült megállnom. Aztán ő meg fogta magát és már kanyarodott is jobbra.

Pignon 2007.10.16. 15:04:58

Velem meg pont az a gond, hogy nagy vagyok és kopasz, szóval a legtöbbször általánosítanak az emberek és félnek tőlem ( persze ez nem baj :) ), pedig teljesen más lelkületű ember vagyok, de amikor naponta történnek ilyen dolgok, akkor hiába, nem tehetek róla, átváltozok kopasz állattá.
süti beállítások módosítása