Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Friss

2007.12.07. 11:44 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: szeged parkolás tahó tanulóvezető

Most befelé jövet láttam, megtetszett.




























Az autó egy tanulóautó, üldögéltek benne ketten. A buszom az utcába kanyarodott be, a végén van a megálló, ott jöttem el mellettük, aztán átsétáltam a sugárút túloldalára, hogy benne legyen a tábla. Összesen minimum 15 percet álltak ott, ennél csak több lehet.

Apró nüansz: Míg átjöttem és a forgalom csökkenésére vártam, hogy ne legyen semmi a képben, jött egy hölgy egy sötét Skoda Fabia Combival, megállt rögtön a tábla után jobbkézről - igaz kicsit lehúzódva - beszaladt a sarki szendvicsbárba, majd kijött, megfordult, és simán kihajtott az egyirányú utcából a tilos irányba, közben mosolyogva integetett be a szendvicsbárba.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr39255433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása