Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Telihold

2009.11.29. 22:10 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: román tahó 4 es gyorshajtás

Tudom, még nincs, egy-két nap múlva lesz, de valahogy ezen a hétvégén az átlagosnál is több lett volna az őrült az utakon.

Pénteken a 4-esen a románok voltak túlsúlyban, életveszélyes előzések sorban, lakott területen belül 80-90-nel, úgy vág be elém, hogy majdnem lelök az útról, sorolhatnám.
Vasárnap meg a magyarok csinálták ugyanezt (biztos mentek a pestiek haza), mint az állatok, padlógáz, semmivel és senkivel nem törődve.

A szomorú az, hogy ezt a 4-esnek egy kb. 20 km-es szakaszán tapasztaltam mindössze. Boldog voltam, hogy lejöhettem róla.

Szegedre érve a Lukoilnál megálltam tankolni. Berepesztett egy Peugeot 206-os, azt hittem nekemjön, túlment a kútálláson, visszatolatott. Na mondom, ennek is sürgős. De nem. Lexuslámpa, háromajtó, szétkopott nyári gumik. Én nyugodtan kiszálltam, megtankoltam. A suttyó addig ült a kocsiban, gondolom rakta össze az ezrest a tankolásra. Én már indultam be fizetni, akkor szállt ki, tankolt. Megvártam, míg előttem elindul, pörgő kerekekkel, majd index nélkül visszafelé indult, Algyőnek.

Aztán Szegeden is volt még pár holdkóros, tényleg őrültekháza van most. És még odébb a telihold. Vigyázzon mindenki magára.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr721561940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása