Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Klotyópapír

2010.05.24. 11:04 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: 4 es sofőr

Hát ezt sem hittem volna, hogy ilyet fogok látni. Filmbe illően hihetetlen.

De ha már klotyópapírról lesz szó, ne felejtsem a szart sem előtte. Még korábban, Kenderes belterületén kanyarodtam volna ki egy kis utcából kis ívben jobbra, amerről is jött egy Ford Fiesta áruszállító változat, oldalán valami kék felirattal. (Sajnos nem volt idő elolvasni, még a rendszámot sem.) Elég gyorsan jött, de mivel én kis ívben jobbra kanyarodtam volna, ez nem is számított.
VOLNA. Merthogy ő úgy döntött, a felezőn jön, bizonyára a két kerék közé akarta venni a felezőn éktelenkedő kátyúkat. Csöppet nem zavartam, sem a villogó indexem, ő tépett középen. (Nem volt semmi, amit ki kellett volna kerülnie.) Az utca végén a derékszögű kanyarba is a szembejövők sávjában érkezett. (Épp nem jött szembe kamion. Pedig szokott.)
Valószínűleg csak az mentett meg az egyértelmű félfrontális karamboltól, hogy előtte jött egy autó ugyanarról, egy nagyon hosszú valamit húzva maga után (valami igen hosszú hajónak tűnt), és ennek bámultam utána, emiatt nem kezdve meg rögtön a jobbra kikanyarodást.


De térjünk vissza a budipapírra.

Kisújszálláson, a Spar parkolóban álló régi Wartburgjához jött a hölgy, a szemközti Lidl-ben bevásárolva, a 8 tekercses WC-papírt szépen feltette a tetőre, a többit elkezdte bepakolni hátra. Aztán, amikor elindult, figyeltem fel rá - ekkor már messzebb járt, ablakai felhúzva, szerintem hiába próbáltam volna jelezni neki, az ilyen középkorú nők vezetés közben nem képesek több dologra figyelni - , hogy a WC papír a kocsi tetején maradt.

Elért a 4-eshez, majd kis ívben, nagy svunggal kikanyarodott jobbra, keleti irányba, a budipapír ezzel a lendülettel le is repült a kocsi tetejéről, az útra. Naná, hogy nem vette észre, robogott tovább.
Nem így a szembejövő. Filmekbe illő jelenet volt. Hosszú dudaszó, vészvillogó be, majd lefékezett, a szembejövők belső sávjába is átlógva - négysávos ott a 4-es - a kocsijával mintegy védve magát és az útra esett tárgyat (szerintem ő akkor még nem látta, hogy mi is az).
Majd integetni kezdett széles karmozdulatokkal a Wartburgos hölgy után. Persze hiába. Én bevallom, talán itt adtam volna fel. (A 8 tekercses WC papír a Lidl-ben olyan 600 Ft lehet.)
Ő azonban nem. Fogta a klópapírt, beült az autójába, megfordult, és a nő után eredt!

Jó ideig elmaradt, ki tudja, talán nehezen állította meg a Wartburgos nőt, olyan 10 perc múlva jöhetett visszafelé, lassabban, ment dolgára, nyugatnak a 4-esen.

Meglepett és örülök, hogy ilyen emberek is vannak még. Képes egy nyavalyás csomag klópapír miatt megállni a 4-esen - azért ez nem kis dolog ám, az ottani román és kamionforgalmat figyelembe véve - , majd még utána is vinni a figyelmetlen tulajnak.

Az úr előtt le a kalappal, amit tett, nálam legalábbis igen nagy dolog, tiszteletre méltó cselekedet. Igazi úriemberhez méltó. Kb. 40-es, kopaszodó, nagydarab úr volt, egy ezüstszínű személyszállító VW Transporterrel, a rendszáma JRA-xxx. (Tudom az egészet, de nem tudom, ő szeretné-e publikussá tenni.)

Én mindenesetre köszönöm neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr112026048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása