Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Buggyant bringások

2010.06.24. 15:03 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: szeged bicikli zebra

Itt a vakáció, felültek bringára a hülyék is Szegeden. Vagy csak front jön már megint?!

Az utóbbi héten aránytalanul sok idiótával találkoztam biciklin, aki csak szédeleg, meg olyan 'szarom-le-majd-kitér' módra kerekezik. A legtöbbel össze is ütköztem volna - én is biciklivel járok - , ha nem rántom el a kormányt, mert ő azért is a másik mellett megy, meg integet a túloldalra a havernak, vagy csakazértis szembejön.

És nem lehetne biciklin is betiltani a mobilozást? (Tudom, autóban is csak névleg van tiltva, a rendőrök is szarnak rá, ők is kézből telefonálnak a rendőrautóban.) Mert a legtöbb biciklis, ha közben mobilt szorongat, akkor képtelen egyenesen menni, ráadásul a figyelmét is elvonja. Nem muszáj ám a kettőt egyszerre. A biciklin cigizőket meg rúgnám fel mind.

Tegnap a színháznál, a körforgalom előtti zebrán vonult át egy idős pár, közben szemben jött vagy négy kerékpáros suttyó. Az öregek csak mentek, ezek meg csesztek megállni, centizték ki őket. (Megállni, azt nem, áthúzódtak a másik oldalra, nekem kellett fékezni, mert majdnem nekem jött vagy kettő.) Az öregúr rájuk üvöltött: "Nincs rajta fék?" Ezek meg vissza: "De van! Höblöblö".

És nekik volt igazuk. Mert a zebra csak a kerékpárútig tart*, ott bizony a gyalogosnak kell megállni, elengedni a bicikliseket, van hozzá helye. De ha lenne zebra, és elsőbbsége lenne, akkor is falramászom az öregeknek ettől a "megyek előre, oldalra nem nézek, akkor sem, ha egy tank jön" hozzáállásától. Ésszel nem lehetne közlekedni? Neki már úgyis mindegy, vagy mi?

Ma reggel egy Peugeot 307 CC-s néni tolatott majdnem rám. Megálltam - nekem lett volna elsőbbségem - és néztem, mit csinál. Fantasztikusan nem lehet semmit hátralátni abból a kocsiból. Már majdnem megfordult Y-ban, mire észrevett. Én álltam tovább, néztem csúnyán. Aztán intett egy bocsánatkérésfélét, és mentünk a dolgunkra.

 

* Ha tévednék, akkor megkövetek minden gyalogost, de az csak azért lehet, mert TELJESEN lekoptak a zebracsíkok arról a szakaszról.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr722106672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása