Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Bringagyász

2012.09.11. 16:31 | bonifac | 2 komment

Címkék: szeged rendőr bicikli kresz

Hétfőtől szívatják a bicikliseket Szegeden. (Ma láttam is két helyen intézkedést, az egyik járdán biciklizővel szemben - tehát jogos -, a másik zebrán átbiciklizővel szemben - tehát nem volt jogos -, történt.)
Mondom ezt úgy, hogy ideiglenesen el vagyok tiltva a bringázástól és gyalog/tömegközlekedéssel járok.

Nem, nem a nézőpontom rossz. De mindig ez van. Csak a biciklisekre szállnak rá. Újra és újra.
Nem kell félreérteni, semmi bajom azzal, hogy a szabálytalankodókat megbüntetik.

De azzal már van bajom, hogy ilyenkor az intézkedő rendőr háta mögött géppisztollyal is lövöldözhetnék, az sem érdekelné, hiszen "neki most megvan a feladata".

Azzal meg még inkább van bajom, hogy pl. soha nem láttam rendőrt intézkedni a Belvárosi hídon, a kerékpárúton sétálgató gyalogosokkal szemben (vagy akár a tiltott irányban átbiciklizőkkel szemben, hogy ne legyek elfogult). Vagy amikor autóval ráparkolnak a kerékpárútra a Csongrádin. De a Stefánián a kerékpárúton lődörgőkkel, babakocsis anyukákkal szemben sem.

Nem a szabálytalankodó kerékpárosokat védem. Aki szabálytalankodik, számoljon a következményekkel. (Nem, a zebrán áttekerés nem az.) De ilyenkor hirtelen nagyon járműnek számít a kerékpár (mármint amikor járdán megy).

De bezzeg amikor bejelentés, előrejelző kitáblázás és terelőútvonal biztosítása nélkül egyik napról a másikra lezárják a város legforgalmasabb kerékpárútjait (Széchenyi tér, Oskola utca, Dugonics tér), akkor már nem az. Akkor toljad, vazze.

Hát ezért mondom, hogy ez már megint csak szívatás.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr644770314

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.09.12. 14:18:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vegaaa 2012.10.08. 12:35:36

engem is megbüntettek az anna kúton járdázásért, jogosan. mint volt kerékpáros aktivista kíváncsiságból azért megpróbáltam beszélgetni a közeggel, aki szerencsémre egy értelmes figura volt. a kossuth lajoson jöttem a belvárosba, de az apeh székháznál a bringagyalog végénél tovább mentem a járdán, mert ahhoz hogy eljussak az anna kútra nem fogok kétszer keresztezni 50 méter miatt. ráadásul egy olyan 50 méteres szakaszról van szó, ami ugyanolyan mint előtte 4km hosszan dorozsmáig, csak nincs összepacsmagolva sárga festékkel. rendőrbácsi értette a problémámat, nagyon sok kerékpáros infrastruktúra kialakításával ő sem ért egyet, de neki most akkoris meg kell büntetnie, mert a főnöke (akit egyébként utál) kiadta parancsba. mivel azért értelmes gyerök vagyok, a legkisebb büntetést kapom, a mögöttem jövő barátnőm pedig csak figyelmeztetést. nyilván elfogadtam az "ajánlatot", de attól még iszonyatosan zavart ez a fajta következetlenség és értelmetlenség.
süti beállítások módosítása