Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Bableves

2016.06.28. 23:00 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: rendőr

Régen keringett egy sztori egy rendőrről, aki több településen keresztül szirénával száguldott haza, aztán otthon szépen leparkolt és bement ebédelni.

Mára már nem mernének ilyet csinálni, gondoljuk. Egy frászt. Többször vettem észre, hogy rendőrautók, csak azért, hogy egy apró tiltást kikerüljenek (záróvonal, piros lámpa), bekapcsolják a szirénát/villogót, majd 5 másodperc múlva ki.

Láttam már ilyet a Petőfi sgt-n (két rendőrautó volt), rosszul soroltak be, aztán egy kis vijjogás/villogással megoldották.

Múlt vasárnap a Hősök kapujánál húzódtam félre egy mögöttem szirénázni kezdő Nissan Navara (frsz. KTL-016) elől. De nem sietett, megállt a piros lámpánál mögöttem. Aztán még kettőnket - immár sziréna nélkül igen szabálytalanul - és tahón, porfelhőt húzva -  megelőzött a Tisza Lajoson, a Dugonics tér felé, aztán egész a Móravárosi Tesconál lévő körforgalomig csak poroszkált. Hirtelen ráért. A sziréna csak azért kellett, hogy a Hősök kapujánál a Boldogasszony sgt-ről balra fordulhasson a tilosba. Ari, mi?

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr186895913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása