Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Gyilkos

2016.10.10. 11:12 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: szeged gyilkos tahó

Tekerek a rakparton (gy.k.: bringával), messze előttem egy autó áll épp ki a (már tilosban) parkolók közül. Lassan, több lépcsőben tolatgat. Ahogy közelebb érek, kilendül elém. (Elsőbbség meg nem adása.) Fékezni nem volt időm, balról kerülni nem tudtam, átestem volna a csomagtértetőjén (úgy állt ferdén). Jobbra rántottam a kormányt, a parkoló felé. Kerülöm, ez a barom meg közben megindul előre!

Nem tudom pontosan hogyan sikerült megúsznom, még egyet tekertem a kormányon, annyi biztos, és valahogy túléltem. Végül is kétszer próbált megölni ez a tündér ember. (Nem láttam a sofőrt, annyit tudok, hogy alacsony ember volt, utána megelőzött.)

Hogy ne felejtsem kedvességét: régi Mazda 626 volt, rendszám: EFS-676.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr2411785711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása