Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Sűrű

2017.05.03. 17:00 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: szeged gyalog tahó

Sűrű egy nap volt. Alig pár óra alatt keveredtem pár veszélyes helyzetbe a sok birka és vezetni nem tudó marha miatt.

Kezdődött a cigány luvnyával, aki a Víztorony tér előtt a Budapesti krt-on simán kib@szta a tepsi Merci ablakán az üres üdítőspalackot (jobbra, a fűre/kerékpárútra).

Majd a gyalogos a Szatymazi utcán, aki lelépett balról, közben felém nézett, szemkontaktus megvolt, majd folytatta útját srégen át az úttesten (zebra sehol), majd amikor rádudáltam, és kikerültem nagy ívben, még ő állt neki mutogatni. Ja, ez nem egy drogos/részeg hülye volt, hanem egy első blikkre normális ötven körüli fickó.

Következett a Toyota Celica, a sportos suttyóval és a csajával. Autó van, de a jogsijáért szopott. Neki jobbról jött egy autó, akinek macisajtja volt. Erre ez padlóféket nyom. Merjobkézszabáj, mi? Én csak azért vettem zokon, mert előttem ment, és majdnem belementem, engem is vészfékezésre kényszerített.

Majd a Lidl parkolóban (Petőfi sgt) jött volna nekem egy hülye, ha hiszek a valaha oly régen tanult (és elméletben még mindig létező) bizalmi elvben, miszerint megadja nekem a jobbkezet. Ha-ha. Egyébként a legtöbb nagyáruház parkolóban fogalma nincs a legtöbb autósnak, hogy jobbkézszabály van. Pedig de. (A múltkor helyszíneltek is a rendőrök késő este a Napfény parki Tesconál, pedig már forgalom is alig volt, de valaki összehozta.)

A Kálvária sugárúton átkelés (Vásárhelyi Pál út felől) sem volt semmi (volt elöl egy tanulóvezető, de nem biztos, hogy ő volt a ludas), amikor zöldre vált, megindulunk, majd a kereszteződés közepén valamelyik ökör fékez, és lényegében megállunk. WTF?

És nem utolsósorban az, amiért mi magyarok ki fogunk pusztulni az biztos: furgon (frsz, ha jól emlékszem LRU-150) megáll a Hajós utcán, a bútorszerelvény bolt előtti BUSZMEGÁLLÓBAN, amúgy haladási iránnyal szemben, mert ő most oda bemegy. A busz jön, nem fér be a megállóba, a teherautó sofőrje meg kijön, és nemhogy nem áll odébb, de még ő kezd ordítani a buszsofőrrel. Nem is értem, hogy a buszsofőr miért nem hívta rá a rendőröket, hogy egy ámokfutó megtámadta. Nem, nyugodt maradt.

Nyomorékok vagyunk. Betegesen lusták. Nem bírunk pár métert sem gyalog menni. Bármelyik multi parkolójában szinte bármikor meg lehet nézni, mindig van, aki nem a parkolóba áll, hanem mellé, az úttestre lényegében, csak hogy közelebb legyen a bejárathoz. De láttam már olyat is nem egyszer, hogy a bevásárlókocsitároló mellé állt, jó hogy oda nem tolatott a kijárathoz. Hogy a lába le ne száradjon a nyomorultjának.
És ezt még bírjuk fokozni, mert olyat is láttam már, hogy a fickó megállt az Aldi ajtóban, az asszony bement, de a fickó ottmaradt az autóval, várta az asszonyt. Beállhatott volna közben a parkolóba, majd ha az asszony kijön, odagurulhatott volna előzékenyen, nehogy lerohadjon a nacsasszony lába azon a 10 méteren, de nem. Ja, és nem a benzinen spórolt, mert a motort nem állította le (tél volt, biztos meg is fagyott volna az alatt a pár perc alatt).

Kihagytam valamit?! ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr9912477187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása