Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Sofőrsűrítmény

2007.07.26. 14:56 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: bicikli tahó sofőr

Tegnap estefelé (18 óra körül, verőfényben) gurulok haza biciklivel*, kevésbé forgalmas utca, olyan 20-25 km/h óra körül megyek, megelőz egy fekete Audi A3, háromajtós (igen, igen, a sejtés jogos lesz), bevág elém, majd olyan 30m-rel előttem lassít, és megáll. Úgy mint ez itt.

Egy elsőbbségadás tábla/vonal után, azzal a különbséggel, hogy neki egy körforgalom következett. Ez őt mondjuk csöppet sem zavarta. Én fékeztem, jó nagyot, hála neki, majd kikerültem balról, és benéztem. Amit láttam mindent megmagyarázott: KOPASZ volt és TÖRPE, és még kézből mobiltelefonált is. A havert rakta ki. Ja. (Az egyik féklámpája nem is égett, bizonyára a sok fékezéstől.)


*Igen, jó időben mindig azzal járok. 2x4 km-t kéne menni kocsival, ez biciklivel még gyorsabb is, meg környezetkímélőbb, na meg olcsóbb.





A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr48125708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása