Egy újabb autó, amiből nem lehet kilátni. És ezt ki engedi piacra dobni? Ezt miért lehet?
"Ja, és kilátni, azt nem nagyon lehet. Vannak ugyan pici ablakok az A- és C-oszlopban, de a keskeny oldalablakok, az alacsony szélvédő, belülről alaposan körbeburkolt hátsó ablak egyrészt kissé tengeralattjáró-szerű élményt kínál a bent ülőknek, másrészt váratlan izgalmakat a félszemből-félhátulról közeledő közlekedőtársaknak."
Vicces. Kivéve, ha te jössz mögötte. Dehát ez nem számít:
"Ha egy tömeggyártó ilyen pofás kasztnit hajtogat valami köré, ilyen szépen berendezi a kabint, szinte nem is számít, milyen az a valami maga. ...ha szép, meg van neki bocsátva. Az Ibizának minden apró hibáját megbocsátja majd a tulaj, ha este a garázs előtt megcsillan rajta a lemenő Nap fénye."
Hát ez az. Továbbra sem értem miért lehet olyan autókat piacra dobni, amiből nem látsz ki, vagy amiben katasztrofális a pedálrend (ami meg nem is költség, de egy magas fékpedál tizedmásodperceket tesz rá a reakcióidőre vészfékezésnél). A gyártókra nem vonatkoznak semmilyen előírások?
Lassan odajutunk, mint a bicikliknél, ahol a KRESZ által előírt tartozékok a következőek LENNÉNEK (kiemelem, amit simán lehagynak róla):
- fehér színű első lámpa
- vörös színű hátsó lámpa
- vörös színű hátsó prizma (?!)
- két, egymástól független fék
- csengő
- borostyán sárga színű küllőprizma legalább az első keréken
*Ezt is hogy lehet, nem értem, minden biciklire rá kéne kötelezően rak(at)ni mindent, vásárláskor legyen rajta, fizesd ki, aztán majd ha nem tetszik leszeded, de akkor már te vagy a felelős. Közben meg sírunk és anyázunk a sok kivilágítatlan biciklis miatt.
Nekem rémlik valami "közúti forgalomra alkalmas" fogalom. A bicikliknél már mindenki tesz rá. Lassan az autóknál is ide jutunk.
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Utolsó kommentek