Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Emberszabású

2010.07.19. 19:03 | bonifac | 1 komment

Címkék: szeged bicikli kresz tahó

Állok ma délután az Eötvös utcában biciklivel, a keresztforgalomra várva. (Az utca egyirányú, egy kerékpársáv és egy sáv az autóknak.)

Mellém érkezik egy Renault Laguna (LNS-680). Balra indexel. Én egyenesen mennék.

Sofőrablak letekerve, a pasasnak haja nincs, feje teteje kúposan hegyes, állkapcsa előreugró, bagó füstöl a kezében. Ránézésre is roppant szimpatikus alkat.

Ránézek. Visszanéz. Talán lát, felfogta, hogy vagyok, gondolom. Csak úgy tűnik, az információ nem jelent számára semmit, vagy a feldolgozóképesség, vagy az inputparaméterek (kresz-ismeret) teljes hiánya miatt.

Ugyanis gázt ad, előrébb gurul, balra kezdi tekerni a kormányt. Én is előrébb gurulok, hátha felfogja, hogy nem napozni akarok a sarkon.

Újra előrébb gurul. Feladom. Eszembe jut azóta megboldogult kresz-oktatóm, Bandi bácsi, aki mindig azt mondta: "elsőbbséged akkor van, ha megadják". Ha én itt erőltetem az elsőbbségemet, ez az ősember simán átgázol rajtam, aztán még meg is rugdos.

Hagytam indulni, a bagó miatt nem bírt egy kézzel rendesen kanyarodni, erősen túlkormányzott, sajnos nem jött szembe villamos.

Aztán még kétszer értem be - belvárosi közlekedésben a bicikli elég jó esélyekkel indul - majd láttam parkolni a Maros utcában a Printker előtt.

Nem hiszem, hogy toll/ceruzáért ment volna. Mit tudna ő azzal kezdeni?!

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr82161842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vegaaa 2010.11.19. 17:57:13

azt kell hogy mondjam hogy ez alapvetően nem az ő hibája. ha a kerékpáros infrastruktúrákat irányhelyesen oldanák meg, akkor nem kellene az út BAL oldaláról harcolni az egyenesen való továbbhaladásért. az Oskola utca is tiszta Anglia bazdmeg, és most nemrég kaszálták el a kétoldali irányhelyes kerékpársávok kialakitását (a nemzeti szinház elötti körforgalomtól indult volna). abból a pénzböl inkább felujitják a meglevő "kerékpárutakat", igy nem kell agyonkommunikálni hogy miért szünik meg cca. 50 parkolóhely. pedig a somogyi könyvtárnál már egy köztiszteletben álló személyt is elkapáltak elég rendesen. aztán meg megy az értetlenkedés hogy a kerós miért megy összevissza.
süti beállítások módosítása