Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Seggrepacsi

2022.07.04. 14:01 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: szeged tahó

Tegnap meglökött egy némber. (Elnézést a felettébb elfogult feminista szóhasználatért, de még udvariasan sem jut jobb az eszembe.)

Piros volt a lámpa. Előttem egy autó, én következőnek. Az elkövető mögém állt, de már akkor néztem a tükörben, hogy miért áll ilyen közel. Az előttem álló autó elengedte e féket, lassan gurulni kezdett (lejtett egy picit az út, a lámpa még nem váltott).

Én is leszálltam a fékről, de én nem kezdtem gurulni, biztos ott nem volt annyira lejtős. Ekkor éreztem egy egész finom lökést az autón. Hátranéztem, de eddig is rohadtul a seggemben állt, ahhoz képest nem tűnt fel semmi.

Gondolkoztam, hogy kiszállok, megnézem, de közben váltott a lámpa, elindultunk. Még így is iszonyatosan a seggemben jött, próbáltam kihúzódni, mielőtt belémjön tényleg, szerencsére kiment a külső sávba.

Átnéztem rá, csúnyán, egy üres tekintetű, szőke, középkorú nő volt. Gondolkoztam, hogy ha kiszállok, mit csinálok. Ordítok vele? Rendőrt hívok? Nagyítóval kell keresni a nyomát, semmi értelme. (Otthon megnéztem, van a hátsó lökhárítón egy 3mm-es karc - kb. a rendszámtáblakeretének megfelelő helyen - , amire azt mondanám, két hete még nem volt ott, akkor mostam autót).

De akkor is nekem jött!

Isten nem ver bottal, a HZK-809 frsz. háromajtós Ford Focus jelenleg "lefoglalás hatálya alatt áll".

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr4017874801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása