Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Ribanc

2024.01.19. 16:10 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: szeged tahó

Lassan már nem érdemes írnom, annyira elkurvult a magyar közlekedési morál.

A tegnap estét azért megemlíteném. Nem történt végülis semmi, csak az csesz fel a legjobban, amikor nem csak simán "erősebbkutyab@szik", hanem "mégnekiállfeljebb".

Sötét volt és esett. A ribanc a Pulz utca 121. előtt parkolt. Onnan indult épp a Szilánk felé, amikor én odaértem az ellenkező irányból. Épp kereszteztem a villamossínt, ő akkor indexelt és állt ki az út széléről. És dudált felháborodottan. Nekem. Ugyanis a többi ott parkoló autótól nem volt meg a két sáv, vagyis nem fértünk volna el.

Elengedtem, mert láttam, hogy sötét van, éjsötét. Amikor mellém ért, még mutogatott és pofázott át felém. Azóta sem értem pontosan. Ő úgy gondolta, valamiért elsőbbsége van?! Mert ribanc? Középkorú nőstény volt, valami semmilyen autóban, suv-szerű jellegtelen dobozban, ha tippelnem kéne talán VW Tiguan, vagy egyéb VAG-os egykaptafa kamuterepjáró.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr5418306901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása