Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Tizenöt - hosszú hétvége

2008.05.04. 22:00 | bonifac | 1 komment

Címkék: szeged tahó 4 es gyorshajtás

A hosszú hétvégén vasárnap kora este visszafelé tartva volt szerencsém pár igenbaromhoz. (Csalódtam is volna, ha eseménytelen lett volna az út, ilyenkor mindenki megy hazafelé, és hát statisztikailag nem lehet megúszni.)

Kunszentmárton után hosszú szakaszon felújítják az utat. Végig 40-es tábla van kirakva, aminek van is oka, meg nincs is. Az út szinte kész van, szép, sima, de felfestés még nincs, az igazi gond a padka. Az út relatíve keskeny, a padka meg marha magas, aki ott leesik, az ott is marad. Azért szépen 70-nel gurultam. Utol is ért egy sötétpiros VW furgon (Caravelle), nem jelezte, hogy türelmetlen, de tolt keményen. Elértük a vasúti átjárót, ami ritka vacak, 30-cal pöfögök át rajta mindig, hát nem ott előzött meg a köcsög, a vasúti átjáró közepén! Nem bírt volna öt métert várni? A hátsó ablakában egy SZINGLI feliratú, amolyan "viccestábla" volt. (G-vel kezdődött a rendszáma.)

Szentes és Hódmezővásárhely között ért utol több semmiből előtűnő száguldozó, eszement módon előző barom, előbb egy rikítósárga Ignis (ITW-003), majd egy veterán világoskék Santana/Passat (BOF-637). Mindkettő életveszélyes előzéseket nyomott folyamatosan, aztán meg majd leestek az útról.

Hódmezővásárhelyen újabb VW furgon, fehér, jön mögöttem 100 m-rel, szinte a lámpa alatt vagyok, nekem sárgára vált, ő meg nem átjön még rajta?!

Szeged határában gurulok befelé, balról velem egyirányba Honda új CR-V jönne, de nem vár - mögöttem hosszan senki - kivág elém, de nem mer bejönni, megy a szembesávban egyirányban velem, pedig közben szembe is jönnek, majd bevág elém végül. De sürgős, de sürgős.

Kocsiból kipakoltunk mindent, a garázs felé gurulok. Utca végén körforgalom - azért csinálták, mert a jobbkézszabály túl bonyolult volt egyeseknek - nekem háromnegyed kört kellett mennem benne, bemegyek, már benne vagyok, szembe irányból jön egy mustársárga Jeep (Compass) (biztos nem sok van Szeged környékén), és betép a körforgalomba, lassítás nélkül. Ha nem készültem volna rá, szinte láttam előre, hogy köcsög lesz, és lassítottam, ha normális tempóban megyek be a körforgalomba, akkor tuti jobbról belémjön. Miért lehet bizonyos autótípusokról előre megmondani, hogy baromarcú taplóállatok ülnek a volánnál?



Azért valami aranyost is. A 4-esen volt valami Kacsa-verseny, nemzetközi, több tucat verseny 2CV jött szembe, voltak Dyane-ok is. Francia rendszámok túlsúlyban, és szerintem Románia felé mentek. Tudja valaki, mi volt ez?



És egy kis bicskanyitogató.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr56453957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

titko 2008.05.18. 22:03:47

Szia! A kacsákat én is láttam a négyesen. Többször feltüntek jópofa volt
süti beállítások módosítása