Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Tizenkilenc

2009.03.08. 19:48 | bonifac | 5 komment

Címkék: tahó gyorshajtás

A mai lista azokról, akinek azonnal el kéne venni a jogsiját, sőt a helyszínen zúznám be egyesek autóját.

Az a fehér VW furgon, ami Tiszatenyő után jött mögöttem, először csak a lámpáját felejtette el felkapcsolni, ami megesik, de a négy biciklist olyan ívben kerülte ki, és ráadásul pont akkor, amikor jött szembe más, akit leszorított és fékezésre kényszerített. Tiszatenyőn ért utol, én lassítottam hatvanra (na igen, van ez így), ő nem, nyolcvan felett elhúzott mellettem. A szabálytalanságai nem egetverőek, na de ilyen rendszámmal, amit egy síkhülye is megjegyez?! (TEJ-888)

Tiszaföldváron ért utol - naná, hogy nem lassított a falun belül - egy fehér Chevrolet Lacetti ötajtós, de nem tudott előzni (50-60 között mentem), mert folyton jöttek szembe, meg bekanyarodtak. Utálom az ilyen bunkót, aki nem fogja fel azt, hogy 50-nel volna szabad mennie maximum, az nem érdekes, csak az, hogy előzzön tovább. Egyszerre értük el a táblát, és én is nyomni kezdtem, ő előzni. 120-nál meguntam. Ő kevésbé, a vasúti átjáró előtti kanyarban majdnem beleszállt egy szembejövőbe. Talán KLS-sel kezdődött a rendszáma, gyanús, hogy rendőrautó lehetett.

Kunszentmárton után a 44-esen előzőtt meg egy nyavalyás Mercedes, tuti 160 felett ment. (LFS-909). Szentes előtt egy Audi jött, hasonló sebességgel, minden kanyarban erősen a másik sávban. Aztán bemehetett Szentesre, mert újra találkoztunk, azért van meg a rendszáma (KVB-976).

Hódmezővásárhely jött mögöttem két fényes csillag, mondhatni szupernova. Naná, hogy valami utólagos kókányolt istenverte xenon. Már annyira zavart, hogy lassítottam szándékosan a második körforgalom után, menjen a picsába. Egy régi szivar 100-as Audi volt, talán DMK kezdetű mini, kétsoros rendszámmal hátul, az egész oldalán nonfiguratív irkafirka.

Tanulság: Ha kékes xenon jön mögötted, akkor Magyarországon szinte biztos, hogy egy száguldó köcsög az, akire nem érvényesek a törvények. Ez van.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr12989860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vegaaa 2009.04.05. 11:16:04

mi a munkád?
vagy csak úgy heccből utazgatsz esetleg?:)

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2009.04.06. 00:09:23

Leginkább hétvégeken utazgatok, és csak úgy privátba', nincs köze a munkámhoz.

vhm 2009.07.06. 21:31:35

a képen az ÖSSZES autó szabálytalanul áll, hiszen sem tábla sem burkolati jel nem engedélyezi a járdára állást.
süti beállítások módosítása