Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Szerencsétlen

2007.08.25. 15:06 | bonifac | 5 komment

Címkék: tahó

A totalcar-os népítéletek közé keveredve összefutottam ezzel:
http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=60682

A több mint kéttucatnyi üvöltő helyesírási hibától eltekintve - bár nem ártana magyarul megtanulni, vagy legalább átnézni elküldés előtt - is csak azt tudnám mondani, mint a címben, ha nem volna egy közveszélyes barom az ilyen.

Felsorolja a dicsőséges országúti versenyeit. Ez igen. Egy fontos bezzeg nem jut eszébe. A többiek vajon akartak vele versenyezni? "Nem tudott megelőzni..." Nem is akart, hülyegyerek! De nem baj, ez csoda, te meg hős vagy. Dicsekedj csak vele.

És majd azt is megírja, amikor édesapjának zárt koporsója lesz, amikor 160-nal az S-kanyarba Pálihálastól visszafelé (tudnám hol van ez, ilyen település nincs az országban, de az akaratyát és a Borrzavárt - a borz-zavar jobb lett volna, nem? -  elnézve nem csodálkozom, hogy nem találom)

Lehet vagy 21 éves, a balesetmentes 70e km-ben meg szerintem benne van a rallyzás is, vagy pedig az a csoda, hogy még él, nem pedig a felsorolt hőstettek.

Ő az, akitől remélem a becsődölt autóreklámos cég miatt elveszi a bank a kocsit (ami bejáratva sincs rendesen, úgyis hamar tönkretenné.). Ő és mindannyiunk érdekében.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr14147009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cuebler 2007.08.26. 12:21:59

erről csak a "dicsőséges" régi szép idők jutnak eszembe... németország, autópálya (szóval nem voltam szabálytalan), kétsávos autópálya, enyhe emelkedő... alattunk (öcsémmel voltunk ketten) 1984-es évjáratú, 1.5-ös benzines VW Jetta. már messziről látszott, hogy a külső sávban haladó ukrán kamion jó, ha nyolcvannal fel bír menni az emelkedőn, ezért időben besoroltam a belső sávba. nem tett így az előttünk haladó 911-es porsche (lila, targatetős - ezúton is csókoltatom hans-jürgent :D ), így a belső sávban laza 140-nel zúztunk el mellette. olyan szélesen azóta sem vigyorogtam... hol van ehhez képest ennek a vacak pandásnak a dicsőséglistája??? autópályán porschét ettünk :D eszembe jut az MLSZ bevett védekezése: kis pénz - kis foci...

ihatethisindapassthingy 2007.08.27. 07:41:33

cuebler, az autópályán Maseratti Quattroportet hagytam le a kis autómmal :) Visszaelőzni kb. annyiba tartott volna neki, hogy 1mm-el lentebb nyomja a gázpedált.

Egyébként hétvégén ismét lehúztam 300km a 4-es főúton.

Alapfelütés: 70-el közlekedő segítőkész teherautó, kizárólag a sáv belső szélén, hogyha bárki előzne, nehogy kilásson mögüle. Következmény: sok autós türelmét elvesztve jobbkanyarban előz, volt is néhány érdekes visszatérés. Ez többször is előfordult, mondhatni ipari szabvány.

60 év körüli úriember egy Moszkvicsban, 50-60km/h-val, jó 10km-en keresztül feltartja a sort, majd felháborodottan félreáll. Közben akárhányszor előztem volna, mögöttem 5-6 kocsi távolságra kiugrott egy Audi/Golf/BMW. Ezek egymaguk félnek, mert csak 2-3 autó tud egymás mögött 1m távolságot tartva előzni.

Tanulóvezető, városi szakaszon 80-90-el a 60-as táblánál, városon kívül 60 és 80 között ingadozó sebességgel. Nekem is kint lehetne a T betű még bőven (az egy külön sztori, hogy miért nincs kint--kint volt), de ha már a 60-as táblát kihagyja, akkor is jobb lenne, ha tudna egyenletes sebességet tartani, nem ördöngősség.

Kamion hídról lefelé jövet (legalábbis személyautóból) beláthatatlan balkanyarban 100-al közlekedő személyautót előz, 101-el. A szembejövő gyakorlatilag állóra kellett fékezze magát, hogy ne csattanjanak. Gratulálok.

Négysávos szakaszon autó belső sávban 60-al. Miután a 30. kocsi megelőzte jobbról, észbekap.

Türelmetlen taxis előzni tilosnál (kanyarodósáv), forgalomtól elzárt területen kocsioszlopot előz... majd megérkezik a 4 sávos szakaszhoz. Megérte.

Jó nagy ág az úton, mellette kamion az árokban, rendőrségre bejelent, tudnak róla.

Minden utat élvezek a 4-esen.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2007.08.27. 12:42:24

"Minden utat élvezek a 4-esen."

Sokan vagyunk ezzel így. Pedig mi csak szeretnénk egyben eljutni oda, ahová indultunk.

cuebler 2007.08.27. 18:18:35

"eccer" már megnézem ezt a csoda négyest...

ihatethisindapassthingy 2007.08.28. 12:01:51

cuebler: Semmi különleges, de ebben az évben pl. eddig ott történt a legtöbb halálos baleset: www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-139300. Egyébként meglepett, hogy a cikk alapján az útra kanyaródók okozzák a legtöbb halálos balesetet, szinte biztos voltam benne, hogy az előzésekkel van a gond, mert abból *mindig* látok néhány nagyon hajmeresztőt, ha arra járok. Volt már úgy, hogy előttünk egy BMW demonstrálta, hogy 3 autó elfér egymás mellett az úton.
süti beállítások módosítása