Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Friss tucatodik

2007.11.25. 19:58 | bonifac | 2 komment

Címkék: tahó

Épp most érkeztem meg.
Bár javarészt esett, nyálkás, párás volt minden, azért elég jól jöttem.

Martfűn az AGIP kútnál láttam egy fekete Suzuki Ignis-t, aki miután megtankolt (vagy kiröhögcsélte magát a kutas haverjával), bepattant, és csikorgó kerekekkel kitépett a kúttól, persze a tilos irányban, egyirányúban szembe. Mit neki....

Szentes után - már a városhatáron túl - gyűltünk össze egy néha 40-nel döcögő Daewoo Lanos után, aki azért jobb perceiben majdnem 70-nel is ment. Ok, az nem volt. (Persze rögtön megjelent ellenpontnak egy eszement száguldozó, akinek mindenkinél sürgősebb, bevág, leszorít, amit kell. És naná, hogy - esküszöm, hogy ezeket nem kitalálom, de valahogy a bunkók mindig ebben ülnek - egy fekete Passat volt.)

A Lanos néha spontán nagyot fékezett, - előtte nem ment senki - mert nehogy már az egyezményes jobbravillogást használjuk, ha jelezni akarunk a mögöttünk jövőnek, hogy előzzön meg. Aztán, miután megelőztem, rögtön reflektort kapcsolt. Barom tuskója.

Mindenkinek erősen ajánlom, hogy ne csak a szélvédőt mossa le benzinkútnál (én Hódmezővásárhelyen álltam meg tankolni), hanem az első ÉS hátsó lámpákat is. Megdöbbenve néztem, amikor kiléptem fizetés után az épületből, milyen összefüggő szürke fátyol borítja a fényszóróimat.

(Szegedre beérve volt még egy kedves BMW-s, aki piros lámpa ide vagy oda, nem jön elég közel épp senki, tehát átvágott előttem a József Attila sgt és a Kecskeméti utca kereszteződésében. Anyádat meg csókoltatom.)

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr77241588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

temkiraly 2007.11.25. 22:18:45

Erről beszélek, a Passat-os ugyanúgy egy külön állatfaj, mint a Suzukis.

PTibor (törölt) 2007.11.30. 22:56:17

Erről a nagyon sietős majomról jutott eszembe. Még jó régen, 33as úton haladtunk. Besenyőtelek és Poroszkó közt van egy ~15 km-s kb nyílegyenes sík szakasz. Mi sem épp lassan menünk (~110), de volt egy piros sportcsoda, ami úgy hagyott ott, hogy kb köpni nyelni nem tudjtunk.
És a durva a sztoriban, hogy ~2 km múlva "találkoztunk" újra az autóval, csak akkor már egy fa körül volt..
süti beállítások módosítása