Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Madarak

2008.04.06. 23:23 | bonifac | 1 komment

Megfigyeltétek már, hogy mennyire ostoba állat a galamb?

(Én egyébként is ki nem állhatom őket, a városi dögök csak szarnak, fertőzést hordoznak, kiszedik a kertben a vetést, és még van hülye aki eteti őket. Nálam, ha épp légpuska van, lövöm őket ahol érem. A macskák szeretik.)

Na de, amikor autóval megyek, a galamb ül az út szélén, és merre repül fel? Nem ám elfelé az úttól, és ezáltal az autótól, hanem felé! Ennyire ostoba legyen...

A héten elcsaptam egy galambot Hódmezővásárhelyen. Túlélte, de csak mert nem akartam a vért takarítani a kocsiról. Mentem a külvárosban ötvennel, egy kereszteződés felé, amikor előttem 30 m-re pont leszállt egy galamb elém. Szembe jöttek, vészfékezni nem akartam, a hülye dögnek meg esze ágában nem volt felszállni. Annyit mozdítottam a kormányon, hogy ne a kerék kapja el. Koppant a lökhárító alján, mert közben csak észhez tért és indult volna, de alattam maradt, visszalökhettem, aztán mögöttem felszállt.

Bezzeg a fácán! Az is az út szélén áll (ma délután legalább két tucatot láttam, kakast, tojót vegyesen, kilométerenként voltak Szentes és Hódmezővásárhely között), de amikor autó jön, ELFELÉ szalad. Sőt a kakas okos, meg sem mozdul, csak néz, tudja, hogy az autó az úton megy.


(Tudom, tudom, néha átrohan, de csak azért, mert a tojó a túlparton van. Ez valami genetikai hiba lehet, hogy a kakasos tojások mindig az út egyik oldalán kelnek ki, a tojósok meg a másikon. És hát a szex nagy úr, át kell menni, na.)

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr74414448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szmoker 2008.04.23. 13:27:58

Nem ám úgy van a', a fácán igen-igen ostoba állat, kb. a galamb szintjén lehet.

Természetesen a kocsi FELÉ repül, amikor megijed, be is repedt a szélvédő a hüje fajtájától.
Meg nem is szeretem az ízét, szóval tök értelmetlen állat :)
süti beállítások módosítása