Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Tulok

2008.04.29. 18:31 | bonifac | 3 komment

Címkék: szeged tahó gyorshajtás

A szót Winkler használta az Audi Q7-re. De mint tudjuk az autó igenis teszi az embert. Kis országunkban bizonyos autókról statisztikailag kimutatható, hogy 90% feletti eséllyel barom vezeti.

Na egy ilyennel találkoztam szombaton kora este Szegeden, már az Izabella hídon is tolt, gyorsítottam is, hogy ne tiporja el a másik sávban haladó mopedest, majd a híd lábánál elegánsan keresztülvágott a - külön, járdaszigettel elválasztott - szerencsére üres, buszmegállón. Mondjuk a mellette lévő két sávban közben nem volt autó. Aztán meg ugyanúgy pirosat kapott, mint én, meg is állt. Akkor meg minek?

Később még láttam a Szillérin. Audi Q7, KFU-770. Ja, a rendszáma itt is fent van. És azért mert jogilag kifogásolható, hogy itt nyilvánosságra hozom (sajna se fotóm, se videóm), attól még ritka nagy barom marad. Vajon a Q7 teszi? Vagy a barmok ízlése általában egyezik?

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr88445342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dezs 2008.04.29. 20:39:25

Sajnos Szegeden nem ez az egyetlen tulok! Szaporodnak, mint esőben a gomba. Ez itt már a BALKÁN kérem, a nagy kaszni, és erős motor fordított arányosságban van a vezetők inteligenciájával!

workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.04.29. 23:24:41

Félek is ilyenkor bringázni, ma is majdnem elütött egy autós, rámhúzta a kormányt, mert a telefonáló karjától nem látta, hogy én is ott vagyok, utána neki állt feljebb, mikor csendesen, hogy ne ijesszem meg, beszóltam az ablakán, hogy ne üssön el legyen szíves, és sodródik le szépen lassan az útról. Hogy jött oda az anyukám?!?!?

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2008.04.30. 18:54:18

workoholic: én sem élvezem, lásd következő poszt.
süti beállítások módosítása