Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Affér

2009.10.08. 19:42 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: szeged bicikli kresz tahó

Tépek ma hazafelé bringával, siettem, mert be akartam ugrani a postára, ami hatkor zárt.

Jövök a Tisza Lajos krt felől, tovább a Tisza partra, ITT , közben jön fel egy fekete régebbi Audi A6 a rakpart felől, de csak nyomja. Itt egyébként a körút felől a Tiszapart felé menőknek van elsőbbsége, aki a rakpartról jön fel, bármelyik irányba, elsőbbséget kell adnia.

Na ez nem adott, csak jött mellettem, nem engedett volna ki a külső sávba, taposta-taposta, lassítottam kicsit, mert nem vagyok hülye, bevágott elém. Intettem utána, hogy "Mennyé', nyomjad!" (Nem beintés volt, erre figyeltem.)

Aztán hopp, meg kellett állnia alig 30 méter múlva, mert előtte valaki megállt, indexelt, le akart kanyarodni balra az Ifjúsági Ház mellett, ő meg nem fért el (itt mindig végig parkolnak a szélső sávban az autók, ez is megérne egy posztot, mármint ahogy állni tudnak egyesek).

Utolértem, elmentem közte és a parkoló autó között, hely volt bőven, a jobb hátsó ablak le volt eresztve, kurjantottam nagyot, hogy "Megérte!"

Aztán amikor el tudott indulni, utolért, leeresztette a jobb első ablakot, és vartyogott valamit kifelé, felháborodottan. Semmit nem értettem, mert a traktorja túl zajos volt. Én visszaválaszoltam, hogy blablapakpakhöböböbö, némi gesztikuláció kíséretében. Nagy gázt adott, óriási fekete koromfelhőt böfögve ki a kipufogóból, és elhúzott. Még intettem utána, értsen belőle amit akar (ez sem beintés volt, erre is figyeltem).

Középkorú (na jó, talán fiatalabb, de koránál idősebbnek látszó) szőke picsa volt, hátul két gyerekkel. Igazából ez a szomorú, hogy így nevelődnek a kölkök is.

Anyátok nem adja meg az elsőbbséget, aztán még hőbörög is. Azt hiszem szociológiailag egyértelműen kimutatható lenne, hogyan torzítják el a személyiséget a nagy fekete német presztízsautók.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr851437168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása