Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Logan

2017.10.21. 18:20 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: szeged tahó

Megyek a Napfény Park nagyparkolójának főutcáján, a lámpám is égett, mert már sötétedett. Én még azért jól látok, hiába nem vagyok már fiatal. A Tesco felől egyszer csak kikanyarodik elém jobbról ez a nyikhaj. Biztos mert Daciám van. Vagy mert nő vagyok. Én meg aztán jól rádudáltam, és mutogattam is neki. De még volt pofája visszamutogatni. Borzasztó, hova jutott ez a világ, milyenek a mai emberek.

Én voltam a nyikhaj. És az egész parkolóban jobbkézszabály van, nekem volt elsőbbségem. Egyszer belemegy valakibe, aztán majd csodálkozik, amikor kijön a rendőr. (Nem egyszer láttam ott pontosan ugyanilyen balesetnél helyszínelést meg nem adott jobbkéz miatt.)

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr3013047896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása