Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Hülye kérdés

2018.07.31. 10:15 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: szeged parkolás bicikli kresz tahó

Tekertem a rakparton az árvízi emlékmű felé, a belvárosi híd lába utáni parkolóhelyről kitolatott elém egy szürke Skoda Octavia kombi (MUZ-822). Nem jött szembe semmi, nagy ívben kikerültem, mentem tovább.
Utolért, lassított, a hátsó ülésről kiszólt egy fickó, hogy mi volt a probléma. (Nem álltam le vele beszélgetni, a sort is feltartotta.) Nagyon unatkozhatott, többször is megkérdezte. Nem igazán értettem, nem szóltam be neki, pedig lett volna okom rá.

A probléma ugyanis csak annyi volt, zsenikém, hogy kurvára nem adtál elsőbbséget.
(KRESZ 24. § (1) Az úttest széléről elinduló, a várakozó helyről az úttestre ráhajtó, az út más részéről vagy útnak nem minősülő területről az úttestre ráhajtó jármű vezetőjének, az úttesten haladó járművek és gyalogosok részére elsőbbséget kell adni.)

Úgyhogy nem értem, miért kötekedsz, és kérdezel hülyeségeket. Vagy úgy gondoltad, hogy ha már nem adtál elsőbbséget, vészfékeznem kellett volna, és megállnom, megvárva, míg kegyeskedsz elindulni?

Az megvan, hogy ha jött volna szembe valaki, az nem sima elsőbbség meg nem adása, hanem már közúti veszélyeztetés?

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr8814152681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása