Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Sofőrtípusok: takonysuttyó

2007.08.10. 14:11 | bonifac | 11 komment

Címkék: sofőr

A legveszélyesebb alfaj. Általában tizenéves, vagy 20-at alig betöltött (esetleg azon a  szinten rekedt) fiatal gyerek. A saját és mások élete semmit nem jelent neki. A kocsija sem számít, utóbbi vagy valami olcsó/lestrapált tragacs, vagy a családi járgány.

Gyakran jogosítványa sincs, minek is az, hiszen ő, mint minden magyar ember, bárkinél jobban tud vezetni, de ha nem, kit érdekel?

Ő az, akinél menő a gumiégetés, az üveghangon pörgetés, a szabályok semmibe vétele vagányságnak számít. Csak a csajok előtt menőzés a fontos. (A nőnemű változat két fő csoportba sorolható, az egyik a hülyepicsa, aki általában nem vezet, csak sikongat mellette, és el van olvadva pasija vagányságától, a másik a "szőkenő", erről még később.)

Amíg autóra nem telik, addig általában kismotort tesz tönkre, mert az vagány.

A takonysuttyó és a TÖRPE közeli rokon alfajok. (Innen valóban kihagytam, hogy a kopasszal is könnyen keverednek.)

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr97114644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacsa! 2007.08.10. 20:06:50

Na, ilyen csókát sajnos ismerek, bár a többi típust is. Ha mindenben igazad van, akkor létezik tökéletes sofőr? :)

Csutka64 2007.08.10. 21:39:43

Fennt említett állatfajjal és annak törpével kesztezett változatával az elmúlt 7 évben sűrűn volt szerencsém találkozni!
Utoljára ma reggel. Budakeszi út, a város felé Korányi után. Záróvonal, mögöttem kettővel fekete golf 5, kivág át a záróvonalon, majd padló gáz.
Na mondom itt a csatt lessz, ha csak nem elém jön vissza. Enyhe fék részemről, hogy Földműves barátom beférjen, de neki nem, még odalép és az előttem ill. az előtti autót is megelőzi. Szemből Renault padlófék. Nemtudott volna hova menni, csak a fák közé.
Állatka persze centikkel előtte bevág és ezerrel el.
A Renaultos persze rá villantott, amin szerintem említett golfos sötét "gyalog" bizonyára fel is háborodott. "Má mé neki villognak!"
Na őszintén megmondom sajnáltam, hogy szemből nem valami kisebb kavicsszállító KAMAZ érkezett! Az max. csak a döccenésről vette volna észre, hogy jé egy barom alám hajtott!

Egyébként az elmúlt évek tapasztalatai alapján állítom, létezik a felsorolt állatfajoknak egy egybegyúrt hibrid-idióta változata is!
Ezen utóbbi a 6-os út Bp.-Dunaújvárosi szakaszán közlekedik. (Régi 6-os.)
Ő a z a kocsisort végigelőzős, szemből a töltésről letolós, fkete Audis, vagy terepjárós, kopasz pitbull fejű idióta alviláginak látszó vagy az is, én szartam a spanyol viaszt, rajtam kívül mindenki rohadjon meg, akkor is a gyalogosok közé hajtok pirosban a Moszkva térnél típus, akit még gyalog sem engednék utcára!
Persze a rend őrei sem Őket szokták zaklatni! (Sajna ez is tapasztalás.)

Mikor rá villantottam egy ilyenre, fel volt háborodva, hogy nem voltam hajlandó a búza táblában folytatni utamat.
A vicc az, hogy ezeket az embernek látszó agyagedényket itt a városban is megttalálhatjuk szép számmal.
Felmerül bennem, hogyan szerezhettek jogosítványt?
Mit tudnának tenni ellenük a rendőrök?
Akarnak e tenni valamit?

r4hu 2007.08.10. 22:37:14

legveszélyesebb=takonysuttyó+hummer

r4hu 2007.08.10. 22:42:15

javítok:
kalapos-szemüveges-szakállas-suzukis

csirke 2007.08.10. 23:10:49

írjál már a rágurulósról, azt annyira rühellem! Amelyik a reggel nyolcas dugóban is öttel csorog végig 100 métert a körúton a pirosig, a mögötte levő 200 autó meg nem fér át 5 lámpán.

csirke 2007.08.10. 23:11:59

aztán persze begurul a kereszteződésbe, ahol ottmaradt a lámpaváltás után is, mert át pesze nem fért.

bari 2007.08.11. 00:11:50

És azokkal a balfaszokkal mi van, akik -hiába már este tíz is elmúlt- elfelejtik felkapcsolni a világítást? Hogy lehetnek ilyen sötét parasztok, hogy nem tűnik fel nekik a fekete műszerfal?

Továbbá kedvenceim:

1.A "nem tudok időben elindulni amikor zöldre vált a lámpa, de a teli piroson simán átmegyek"
2. A "20 éve vezetek de olyan szerencsétlen vagyok, hogy csak farral tudok beállni a swiftemmel a cora parkolóba"

borovi 2007.08.11. 07:08:12

Az a baj, hogy se politikusnál, se "úrvezetőnél" (B kat. jogsi) nem nézik a pszichés alkalmasságot...

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2007.08.11. 15:18:35

"r4hu 2007.08.10. 22:42:15
kalapos-szemüveges-szakállas-suzukis"

Azért ez nem olyan rossz, mert ő legalább kiszámítható.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2007.08.11. 15:24:34

" bari 2007.08.11. 00:11:50
És azokkal a balfaszokkal mi van, akik -hiába már este tíz is elmúlt- elfelejtik felkapcsolni a világítást? Hogy lehetnek ilyen sötét parasztok, hogy nem tűnik fel nekik a fekete műszerfal?"

Erre sajnos részben tudom a választ.

1. Akár hiszed, akár nem, de nem néz a műszerfalra.
2. A mai autók közül egyre többen a műszerfalvilágítás állandó. A mindenféle Optitron és egyéb digitális csodák álló motornál töksötétek, amikor beindítod, akkor kap fényt, tehát számára legfeljebb a világításvisszajelző lámpácska jelent különbséget a napközbeni és a sötétbeni állapot között. Hasonló csodálatos autótervező ötletekért lásd még totalcar.hu/magazin/kozelet/gaztettek/

Csutka64 2007.08.11. 23:07:21

Sziasztok!


Ma Dömsödön jártam. Rokonok stb. Borács és miegymás.
51-es út KATASZTRÓFA!!!
Út minőségéről annyit, hogy ha lejtős lenne, akkor simán lehetne rajta bobzni.
Sajna a TAKONYSUTTYÓTÖRPEBAROMARCÚIDÓTAHIBRID állatfaj több egyedével találkoztam míg oda érkeztem.

Enyém öregecske nyugati, mögöttem család két apró veréb.

M0 már maga a rémálom.

Miindenféle nyugatinak látszó, de ezrrel keletre tartó autó hegyek, kamionnal erősítve.
Belső sávban min. 100km/h-val.

51-es. Hát szót se róla.
Komolyan tervbe vettem a következő autóm, családi Kraz, Ural, vagy Kamaz lesz.
Részint a terep viszonyok, részint a fent említett állatfajtákkal történő találkozások zökkenőmentesebb átvészelése miatt.

Előz barom mögülem kivágva záróvonalon. Csak zavart, hogy végig az én sávomban volt és nekem kellett elrántanom a kormányt, hogy csatt ne legyen. Már csak a gyerekek miatt is.
Persze, hogy a terepjárós sururmó-biturbó-tahó változat.

Míg előttem ment eme nemes elme(beteg) a fenti manővert többször eljátszotta.

Csak azt nem értem, ha valakinek szuicid hajlamai vannak és szeretne a maga eccerű pirmitív módján megdögleni, akkor miért kell másokat is ebbe belerántania?
Mér nem megy föl a Gellért hegyre és ugrat le onnan a maga egyszerű, népises módján.
Nem akarom a paraszt jezőt használn, metr Őket tisztelem! Kemény munkát végeznek, végeztek mindig! Szegény nagyapám is az volt és nálánál egyenesebb, gerincesebb becsületes embert nem láttam!

Ezek az állatok szerintem életükben nem dolgoztak.

Na de úgy tűnik igaz a mondás, amit profi motorosoktól lehetett hallani, hogy egyesek a pénztárcájuk, nem pedig a motorozás tudásuk alapjn veszik az 1000 köbcentis motorokat!
Sajna autósoknál is hasonló a helyzet!
Lásd mikor 18 éves takony feszít 10 millás kocsiban.
Nem irigylem!
De legalább lenne jogsija, vagy tudna vezetni!!!

Na szép napot minden tisztességes autós kollégának holnapra is!
süti beállítások módosítása