Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Sok hülye kerékpáros

2007.10.03. 16:48 | bonifac | 1 komment

Címkék: bicikli

De nem azért amiért a legtöbben szidják őket...

Mostanában ugye már hamarabb sötétedik, tehát szinte mindig sötétben megyek haza - biciklivel. És ki vagyok akadva.

Ez a sok barom kivilágítatlan biciklis tényleg úgy gondolja, hogy őt látják? Mert NEM. Én biciklivel majdnem ütköztem velük, mert szembe állt autó a lámpánál, az vakított, ez meg száguldott szembe sötéten.

A legjobb talán az volt, amikor megelőzött egy apuka és öt év körüli kisfia, mindkettő biciklivel. Dicséretes az egészséges életmód, de míg apuka elöl-hátul gondosan ki volt világítva, a gyereknek a hátsó villogójában a tavalyelőtti elem lehetett, mert 5 méterről alig bírtam kivenni valamit belőle, először azt is hittem, hogy tök sötéten megy. De aztán rájöttem, hogy az apja a sötét.

De az sem rossz, hogy az egyirányú utcában, a tiltott irányból, kivilágítatlanul és teker, mint a hülye, én meg pont fordulok rá erre az utcára - a jó irányból - persze majdnem össze. Teljesen ökör az ilyen. (Én is szoktam bejönni egyébként abból a tiltott irányból - az igaz, hogy nappal - de mindig lassan gurulva, az út szélén, mert TUDOM, hogy én szabálytalankodok, és TUDOM, hogy nekem kell ezért más helyett is figyelnem. Na meg mert biciklin vagyok, az meg ugye láthatatlan.)

Tegnap este az sem volt rossz, megálltam a Kossuth Lajos előtt, átkelni szándékozván biciklivel, és két sorstársamat néztem, akik középen próbáltak szintén átkelni. (Zebra van, de nem pont azon voltak, egy-két méterrel előrébb, a keresztutca vonalában.) Egy autós udvariasan megállt - két lány volt a bicikliken - , hogy átengedje őket, a mögötte jövő erre meg rádudált. Ezzel most mit akart mondani?
- Miért álltál meg te hülye? - Látta a kerékpáros lányokat ő is.
- Üsd el a rohadtakat! - ez is egy megoldás, hadd fogyjanak.
- Né mán, megjavult a dudám/hallásom!


Ja igen, a szegedi kerékpárutak tökéletes megfelelői a pesti autóutaknak. Arasznyi széles, 5 cm mély törések a legszemetebb helyeken... (Izabella hídra feltekersz, lefelé - a város felől kifelé - ugye nyilvánvalóan gurulnál tekerés nélkül. Ne tedd. Nyolcast és defektet kockáztatsz.)

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr39184527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defekt 2007.10.03. 17:56:52

Hát ja, a sok szobabiciklis. Az összes kerekes kb. 50-70%-a nincs kivilágítva szerintem. A sisakot már nem is említem, annak a hiányával legalább csak magát veszélyezteti.
süti beállítások módosítása