Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Daihatsu

2007.10.31. 11:53 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: design

Éljen, újra lehet Daihatsu-t kapni hivatalosan is Magyarországon!
Igaz, hogy Toyota. Illetve Subaru.

Hogy is van ez? A Daihatsu a Toyota konszernhez tartozik, újabban kevésbé önálló modelleket csinál, inkább a Toyota extrémebb modelljei futnak Daihatsu néven Európában. A kisautók területén a legjobbak közé tartozik. (A több modellben is használt egyliteres motor - szerintem - ugyanaz, mint a Toyota Yaris és az Aygo/C1/107 azonos lökettérfogatúi.)

Érdemes szétnézni az osztrák vagy a német oldalon.























A Copen zseniális. Imádnám. A Materia - a Scion xB (by Toyota) Daihatsu változata, - annyira otromba, hogy az már gyönyörű. Az új Cuore és az előzőre épülő Trevis, bár nőiesek, de mégis bármelyikkel örömmel közlekednék városban. A Trevis sokkal inkább a régi Mini utódja, mint a BMW jelenlegi Mini néven futó autója.


A Subaru pedig, amióta 1994-ben leállította az utolsó saját gyártású Justyt, azóta más cégektől veszi ezeket. Az előző Suzuki Swift négykerékhajtású változatát is árulták Subaru Justy néven (és Esztergomban is gyártották). Ezután az Ignis következett, ezt még most is lehet kapni GX3 Justy néven.

A mostani Justy pedig Daihatsu Sirion. Amit nem értek, hogy miért az egyliteres alapmodell, holott a Sirionnak van négykerékhajtásos változata 1.3-asként. Talán túl drága lenne.

Szóval Daihatsu Sirion Subaru Justyként:
magyar árlista
részletesebb adatok (német)

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr39214093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása