Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Mee-mee (szőke picsás kalandok)

2008.05.09. 23:26 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: szeged bicikli sofőr

Ma kora este beugrottam a Rókusi krt-i McDonald's-ba. Biciklivel voltam, és elvitelre kértem a kaját. Már kint álltam, és a biciklit nyitottam, amikor feltűnt nekem egy autó. Mehettem volna már, de kíváncsi lettem.

Egy szinte vadonatúj Honda Civic volt, fekete, ötajtós, csillogó, két szőkével. A McDrive részen rendelt, de valami McFish lehetett, vagy más várós, nem kapta meg rögtön. Van a kihajtóból balra egy leálló rész, ami kifejezetten erre szolgál (ki is van táblázva), oda meg lehet állni, kihozzák a Mekiből a rendelést, melletted addig is elférnek az autók.

Na, neki ez nagyon nem sikerült. Teljesen ferdén állt, kilógott a fara nagyon. A sofőrablak letekerve, ott lesegetett ki a picsa (már elnézést a jelzőért, de jelen esetben teljesen jogos). Láttam, hogy nem lesz hely más autónak mellette, vártam a fejleményeket. Neki esze ágában nem volt mozdulni, csak állt.

A mögötte lévő autó megkapta a rendelését, elindult. Egy előző Fabia volt, nagyon szűken ugyan, de elfért. A csaj a Hondában még mindig nem vette a lapot. a következő autó sajna már nagyobb volt, egy Corolla Verso. Nem is fért át, dudált egy rövidet, jelezvén, hogy elmenne, de nem fér.

A picsa csak lesett ki, de balra, a kocsit nem láthatta, mivel ferdén állt jobbra mögötte. Elég kétségbeesett (vagy üres és ostoba?!) volt a tekintete. (Csöndben jegyzem meg, csak picit előre kellett volna gurulnia jobbra tekert kormánnyal, majd egyenesbe szedve rükverc, és egy-másfél méter hátra.) A Toyota újabbat dudált.

A másik csaj a Civic anyósülésén szólhatott, hogy útban vannak, de a sofőrpicsa csak nézett, majd rálépett a fékre, sebességbe rakta, de a kocsi nem mozdult. Aztán megindult. Előre! Kiment a Toyota előtt, körbe, balra, ki végig a kihajtó úton, majd befordult balra a parkolóba (Behajtani tilos az ő irányából!), és megállt ott. Közben megjött a rendelésük, a mekis csaj hozta ki, de az anyósülésen ülő szőke kiszállt, és elément, mert ugye nem voltak a várakozóhelyen.

NAAAAGYON röhögtem. Ekkora pancser picsát. Nem ismeri a rükvercet? Minek ül az ilyen autóba?

(A Meki előtt van egy buszmegálló, mellette járda, elég széles, padok, majd elég széles bicikliút. A Meki felé hajtva ott állta el két másik szőke picsa a teljes kerékpárutat, és amikor finoman rájuk húztam a  kormányt - rossz szokásom, hogy kicentizem az ilyen hülyéket, hátha észreveszik magukat, hogy ŐK vannak rossz helyen - sem kapcsoltak. Csak álltak ott, és cigiztek.)

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr38462063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása