Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Bejövet

2008.11.05. 11:48 | bonifac | 1 komment

Címkék: szeged

Állok ma reggel a trolimegállóban - már megint defektes a biciklim, a hátsó kerék belsője becsípődött, és nem volt még időm javítani - , Szeged, Felső Tiszapart, a híd lábánál. Jön egy suttyó robogón. Megáll az út közepén, de tényleg, négy sávos út, a belső sáv belső oldalán. Nézzük, mint a hülyét. Elővesz egy fényképezőgépet, és elkezdi fotózni az óriásplakátot. Jön egy autó a belső sávban. Megkerüli jobbról. Ő oda sem bagózik, áll, fotózgat. Nem jó, előrébb gurul. Na végre, sikerül. Elindul, a következő sarkon van még egy óriásplakát, megáll megint ugyanúgy, de itt már a külső sávot végig elfoglalják a parkoló autók. Megint jön egy autó, rádudál. Hátra sem néz, tiszta hülye.

Értem én, hogy ez a munkája, de hogy ennyire hülye legyen, nulla veszélyérzettel. Egyszer jön egy eltévedt román kamionos, és a suttyókám nem csinál több fotót. És meg is érdemli.


Később átszálltam villamosra, 4-es, elértük a Dugonics téri kettős körforgalmat. Villamos megáll, nem megy tovább, jön egy SZKT-s helyszínelő autó. Az utasok elkezdenek lefelé szállingózni, kikukkantok a hátsó ablakon, lám, a szembejövő villamos megtolt egy kocsit a körforgalom közepén, azért a dugó.

Leszállok, séta. Egy fekete C Mercedes sofőrje gondolta úgy, hogy ő márpedig erősebb/gyorsabb a villamosnál, meg a Merga k..va jó autó, és ő különben is nagyon tud vezetni. Hát nem jött össze neki. A villamos jó másfél méterrel kilógott a körforgalom közepéből, ahol átmegy a sín, a Merci bal hátsó ajtaja jól benyomva, de gyanús, hogy erősen odébb is tolta. Pöcs.

Közben, míg átsétáltam, a villamosomat, amivel jöttem, átengedték, visszaszálltam. Szállok le a Petőfi sgt - Vitéz utcai megállóban, a villamos már indul, erre jön kifelé száguldva az Ady tér felől egy sötétkék Octaviában egy köcsög - egyirányú utca, jobbra a villamos felé nem is nézett - és majdnem megismétlődik a Mercedes-es eset.


Amíg a villamoson vártam, néztem be az autókba, és MINTHA javulna a biztonsági öv bekötési arány. Olyan 40% körül volt, aki be volt kötve. (Korábban Dorozsmáról hazafelé számoltam ilyesmit buszon, akkor jó, ha 25% körül volt.) Az érdekesebbek azok voltak, ahol hátul ott ült a gyerek gyerekülésben, volt, hogy kettő is, elöl meg apuci, de bekötött öv nélkül. Gratulálok.

Meg ahhoz is, hogy az elöl ülők bekötve, a hátul ülők meg nem. Én simán kiszállítanám őket, vagy el sem indulnék addig. Hogy miért? Azért mert féltem az ÉN életemet.
https://www.youtube.com/watch?v=LrZ3Iw5723c&feature=related

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr45751130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bonifac 2008.11.10. 07:50:17

Nem defekt volt, csak a szelepgumi szakadt szét. Pedig új volt az is. Hm.
süti beállítások módosítása