Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Apró (update)

2008.11.13. 10:25 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: szeged autópálya tompított

Tegnap reggel a buszon állva az új híd szegedi lábánál láttam egy fiatal anyukát egy Astra F kombiban kisgyerekkel. A gyerek pár hónapos lehetett, gyerekülésben volt, aludt. Anyuka beszélt hozzá, sokszor összetette a kezét, rimánkodott (?!). Anyuka nem volt ám bekötve, de mintha a gyerekülés sem lett volna, ami az anyósülésen volt. Darwin díjra jelölhető.

Este hat körül a Dugonics téri körforgalmakból repeszt ki egy fekete Seat Ibiza ötajtós, JVX kezdetű rendszámmal, teljes sötétségben, abszolút kivilágítatlanul. És megy végig a körúton, a Centrumig biztos nem kapcsolt fel semmit. Benne két szőke picsa ült, és csak előre néztek. No comment.

Autós újságíróink: http://a2.hu/cikk.php?id=1635
Az autó érdekes, de az már kevésbé tetszett, hogy az autópályán menet a hátul ülő úriember  lazán bekötetlenül üldögélt. Surányi úr helyében minimum egy jó nagy taslival jutalmaztam volna, hiszen jó eséllyel ő sem él túl egy balesetet.
De mi magyarok vagyunk bárhol.


Ma este kb ugyanott, és ugyanakkor egy régi Opel Omega játszott éjszakai lopakodót. Ez valami elátkozott hely. És egyesek olyan hülyék, hogy épp meghaladják az egysejtű szintet.

A MM-ban jártam, este félhét körül kifelé jöttem, és a Csongrádi sgt - külső körút (5 sáv keresztez kb. 6-8 sávot) le volt zárva. Két katona állt ott, forgalomirányító bottal, az autójuk oldalt. Pont amikor kiléptem, szirénázást hallottam, az volt a felvezető autó, egy katonai konvoj jött, nyolc vagy kilenc páncélos, meg egy szanitécfurgon. Sándorfalva felől jöttek, és a körútra kanyarodtak, a 47-es felé (igaz mehettek tovább, Tápénak is).

Na de miután elment a konvoj.... az volt az igazi magyar közlekedési morál. Nem ám úgy indultak el az autók, hogy kinek milyen lámpája volt (mialatt a katonák leállították a kereszteződést, a lámpák üzemeltek tovább rendesen, nem volt villogó sárga), pedig az lett volna a legegyszerűbb és a legbiztonságosabb. A körútról kis ívben jobbra lazán bekanyarodtak, pedig piros volt. Az egyenesen menő sávból is kilőtt két autó padlógázzal, szintén épp piros lámpánál, a hátsó majdnem el is ütötte a második, kocsijuk felé igyekvő forgalomirányító katonát.

A balra kanyarodó sávból - egy troli állt a másikban - egy Opel Astra F kombi - kell mondanom, hogy a pirosra szarva - elkezdett kanyarodni nagy ívben balra, de nem volt szerencséje, azoknak pont zöld lett, elindultak, ráadásul a szélső sávban, hozzá legközelebb egy troli jött, rá is villogott. Erre az Astrás visszatolatott egy kicsit. Közben nekem gyalogosként zöldre váltott, át is mentem a troli előtt, az Astra mögött, majd a másik sarokról elindultam át, amikor nekem zöld lett, az Astrás meg hopp, előttem át a zebrán (neki még mindig piros volt), nem bírt várni 10 másodpercet, körülbelül annyi idő múlva vált a kanyarodóknak, miután a gyalogosok átmentek, a troli is akkor indult, arra szálltam fel.

Tulajdonképpen az volt a meglepő, hogy nem volt valami baleset, belezúghatott volna valamelyik istenbarma - mondjuk az Astrás (akinek a bal első lámpájában egy izzó sem égett mellesleg) - valamelyik páncélosba. Megérdemelte volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr37766510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása