Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Dinnyék

2009.08.08. 20:27 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: pécs tahó

Nyaralásból jöttem haza pénteken, ismeretlen vidéken.

Bonyhád és Bátaszék között kaptam agytolulást majdnem pár eszementtől. Arrafelé egyrészt építik az M9-et, több lezárás van, meg az egész jó kis dimbes dombos, kanyargós, türelem kell, szinte minden kanyar beláthatatlan, egyenes alig van, nem könnyű előzni.

Elismerem, hogy nem vagyok helybéli, így a helyismeret hiánya miatt talán lassabban mentem mint a bennszülöttek. Bár, ahogy volt előttem valaki, igyekeztem az ő tempóját tartani.

Hát ez egyeseknek nem volt elég. Először egy piros, marha nagy Iveco unt meg kettőnket egyszerre, majd lakott területen - azt hiszem Mőcsényen - ment el mellettünk 70 felett, majd ment tovább az út közepén. Aztán pár kilométerrel később egyszer csak hopp lefékezett, vészvillogó, kiszállt. Mindezt egy jobbkanyarban, így a szép nagy dobozától egyáltalán nem volt belátható a kanyar, elég vakon kellett kikerülnünk.

Aztán a mögöttem jövő pisztáciazöld Renault Megane - utánfutót húzott - akart elmenni mellettem, de persze egy nehezen belátható jobbkanyart választott, jöttek is szembe, így szép nagy vészfékezés lett a vége, és maradt mögöttem.

Valamivel később sikerült neki megelőznie, mentünk tovább rendben. Az utánfutójában dinnyét vitt, persze az utánfutónak merevtengelye van, dehát a dinnyelé is biztos jó valamire, egyes helyeken csak úgy ugrált az utánfutó.

Aztán az M9 építés körüli átjáró után, egy vasúti kereszteződés után rögtön, a Megane lefékezett egy fehér nagy dobozos furgon mellett, ezzel elállva az utat. Aztán amikor némi ablakon keresztül társalgás után tudomásul vette, hogy mindkét irányú forgalom elől elállja az utat - összegyűlt vagy 6-8 autó elég gyorsan - , beállt a furgon elé, majd kiszálltak trécselni. A probléma, hogy mindezt egy jobbkanyarban - a fehér furgon eleve nagyon rossz helyen állt - így jó kis veszélyhelyzetet csináltak, megint egy beláthatatlan kanyarban kellett kerülgetni őket.

De aztán mindezek ellenére csak sikerült rendben hazaérni. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr561297165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása