Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Boldog karácsonyt

2009.12.27. 22:20 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: tél kresz tahó tompított sofőr

Családi karácsonyból tartottunk hazafelé 24-én este kilenc után Miskolcról a 3-ason. Egész nap köd volt, estefelé ez annyiban változott, hogy foltokban felszakadozott, eleinte lekapcsoltam a ködzárófényt, de aztán, mikor rájöttem, hogy úgyis újra meg újra - elég sűrű - ködfoltokba futok bele, felkapcsolva hagytam. Forgalom nem nagyon volt, ez érthető 24-én este.

Mályi előtt, a sajópetri-i elágazásnál pirosat kaptam a lámpánál. Itt ért utol egy fehér színű, meglehetős piszkos VW Sharan, elöl égtek a ködlámpái. A visszapillantót éjszakai állásba billentettem (eddig azért nem volt úgy, hogy a ködben hamarabb kiszúrjam a mögöttem jövőket).

Mályiba éppen beérve megelőzött, majd rá pár másodpercre felkapcsolta hátul a ködzárófényét (addig nem égett). Mentünk egy darabig együtt, majd Mályi túlsó vége előtt bekanyarodott balra egy kis utcába, és láttam, hogy a ködzárófényt rögtön utána le is oltja.

Erősen úgy néz ki, hogy "büntetni" akart. Én meg csak röhögni tudok rajta.

1. Köd volt, jogosan égett a ködzárófényem.
2. Neki a ködfényszórói égtek, akkor én is anyázhatom?
3. Köd volt, tehát nem vakíthatta el a ködzárófényem.
4. Akit zavar egy ködzárófény, ami ugye ugyanúgy 21W, mint egy féklámpa (tanultuk, tudni kell), az menjen szemészhez, mert valami nem stimmel nála, talán fényérzékeny. Városban mennyit látunk izzó féklámpasorokat, na és? Sosem értettem azokat az emberkéket, akik emiatt hisztiznek. Az index is 21W-os, azt is kapcsolja ki mindenki, ha már besorolt, nem? De a rohadt kókányxenon bezzeg hű de jó, milyen jól látni a fényénél. Pedig az vájja ki a szembejövő, meg az előtte menő szemét.

 

A seggfej Sharanosnak is, és minden olvasómnak boldog karácsonyt és újévet kívánok.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr71627193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása