Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Holiday

2010.08.15. 12:54 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: motoros kresz

Szabadságon voltam, ezalatt hat megyében fordultam meg. (Csongrád, Bács-Kiskun, Tolna, Baranya, Somogy, Zala.)

Zala és Somogy megyében felfigyeltem egy érdekes dologra. Ha valaki parkol az út szélén, akkor aki kerüli, szívbaj és lassítás nélkül teszi ezt, mert a szembejövők magától értetődő természetességgel lehúzódnak. Gyakran láttam ilyen három autó egymás mellett helyzetet, ezt arrafelé minden gond nélkül oldják meg. Nekem ez furcsa volt, én lassítottam, amikor út szélén parkoló autó vagy kerékpáros mögé értem.

Sőt, ott az ilyesmi annyira nem gond, hogy pl. Szászvár és Máza között van egy szűk, vasúti híd alatti aluljáró, amelyben egyszerre nem fér el két autó. Ide szokták kirakni ezeket a táblákat (13-as és 14-es ábra), meg szűk hidakhoz pl. Na ott ilyen tábláknak nyoma nincs. Megoldják. :-)

 

Meg persze találkoztam még még Bács-Kiskunban igen bunkó motorosokkal - hárman voltak, összetartoztak - , aki azért is előznek, ha jön szembe is autó, ha nem belátható a kanyar, meg csakazértis. Az ilyen rohadt férgek miatt utálják a motorosokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr682223036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása