Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Banya

2010.11.23. 10:43 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: szeged bicikli tahó

Jövök dolgozni, bringával. Novotelnél pirosat kapok, megállok.

Vált, indulok. Szemben velem mama, kempingen, mögötte gyerek. Húz felém, neki balra, majdnem összemegyünk. Közben pampog: "elindul onnan, és aztán átjövünk ide". Későn fogtam fel, hogy hozzám beszél, különben leszedem a kempingjéről és elmagyarázom neki.

Igen, csókolom. Én valóban baloldalt álltam le a piros lámpánál, mert ott a padka, könnyebb letámasztani a lábam, és senki más bringás nem volt az én oldalamon. Aztán viszont azért húztam jobbfelé, mert kis hazánkban JOBBRA TARTS van!
Bizonyára soha nem ült autóban, buszon, vagy csak annyira csekélyértelmű, hogy ez soha nem jutott el a tudatáig. Vagy seprűn közlekedve nem számít?!

És igen, a jobbra tarts - ami azt jelenti, elmagyarázom, hogy az úttest/kerékpárút jobboldalán haladunk, a szembejövő nekünk balra esik -  a kerékpárosokra is érvényes.

Ami a legrettenetesebb, hogy az ilyen embereknek jogsija is szokott lenni.

Ne találkozzunk még egyszer, mert felvilágosítom.

 

(A híd lábánál volt aki ezt sérelmezte, hozzám hasonlóan, hogy nem ismerik, és üvöltött, hogy "jobbkézszabály"! Na, gondoltam, ennek is biztos van jogsija. Sajnos.)

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr242467455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása