Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Szemtanú

2010.12.30. 14:55 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: szeged tél

Ma dél körül pont mellettem történt egy koccanás.

A Tisza Lajos krt-on ment egy fekete Golf (sötétített ablak, TDI, ültetve, alufelni), olyan igazi HVCS autó. A Kossuth Lajos sgt-t keresztezve a két egyenes sávból csak a külső meg tovább egyenesen, a belsőből balra kanyarodó sáv lesz, ezt sokan meg szokták járni.

De nem az a fekete előző generációs Chevrolet Spark, ami elég nagy sebességgel bevágott a Golf elé, de úgy, hogy közben meg is húzta. Hallottam a reccsenést, pont a Golf mellett mentem, komolyabbnak tűnt a hang alapján. A Golf megállt, láttam hogy a sofőr veszi a mély levegőt rendesen. A Spark meg sem állt, úgy tűnt észre sem vette, mi történt, vagy már menekült. De nem volt szerencséje, a Golfos gázt adott, át a Centrum sarkánál lévő piros lámpán (csak a gyalogosok miatt van), majd megállt a következő lámpánál - ahol a Spark is pirosat kapott balszerencséjére - kiszállt, és ment előre.

Olyan HVCS volt, mint ami passzol az autóhoz, Energie sapka, olajos napszemcsi, szőröskabát. Néztem is, hogy most kiszedi és agyonveri. Beszélt be az ablakon, aztán félreálltak a Centrum sarkához. Ezután a srác a Spark utasoldali ablakán beszélt sokáig befelé. Kíváncsi voltam ki vezeti a Sparkot, arra sétáltam, meg gondoltam, ha kell tanú, odamegyek, végül is pont mellettem történt az eset.

Mire odaértem, kiszállt a Spark sofőrje. És már értettem is, miért nem verte agyon a HVCS. Kb. 150 cm magas, hetven év körüli nénike volt.

Vitáztak, vitáztak, de mire odaártem, inkább azon, hogy mennyit, hogyan és mikor fizet a néni. A srác rácáfolt az előítéletekre, mert bár látszott, hogy rohadt ideges, de nagyon kulturáltan viselkedett, normálisan beszélt, nem üvöltött, nem anyázott a nénivel. Talán a nagymamájára emlékeztethette.

Nekem mennem kellett, nem vártam meg a végét, de egy félóra múlva már nem voltak ott.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr122548422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása