Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Felesleges barom

2014.08.28. 12:58 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: szeged bicikli kresz tahó sofőr

A ma reggeli megér egy posztot. Gurulok át a Dugonics téri kettős körforgalom egyik bringás átvezetésénél, amikor az előttem áthaladó autó - láttam, hogy jön, engedtem, lassítottam - sofőrje a letekert ablakon kiszól, hogy "vanottegytábládbazmeg".

1. Tudom, elsőbbségadás tábla. (Egyébként ellentmond az átvezetés felfestésnek, de ezen már meg sem lepődöm.)
2. Na és? Megadtam, nem? Simán átfért/átment előttem, semmilyen lassításra nem kényszerítettem (sőt, ő lassított, hogy beszólhasson!).
3. Nagyszerű, amikor a táblát ismeri valaki, de a jelentését nem.
Segítek: "Elsőbbség: továbbhaladási jog a közlekedés más résztvevőjével szemben. Azt a járművet, amelynek elsőbbsége van, az elsőbbségadásra kötelezett nem kényszerítheti haladási irányának vagy sebességének hirtelen megváltoztatására." (KRESZ III/b.)
Irányváltoztatásra nem is lehetett volna, a sebességének pedig semmilyen megváltoztatására nem kényszerítettem.
Megadtam az elsőbbséget, de azért lassít, beszól, bunkón. (Fekete VW Polo TDI volt, hogy magára ismerhessen a debilje.) Visszaszóltam, de elmenekült. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr456644423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása