Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Tizenhat

2008.06.01. 23:25 | bonifac | 1 komment

Címkék: tahó gyorshajtás

Hétvégén újabb 600 km-t tettem a kocsiba.

Arra érdemtelen dolgok (picsa telefonálás közben túl nagy ívben kerül, majdnem kocc, leszorítósan előző köcsög) ki sem érdemes térni.

Az egyik kiemelendő segg a polgári M3 Outlet Center mellett ért utol. Vasúti átjáró felé gurulok a körforgalom felől, sárga "zökkentők" az úton, tükörben látom mögöttem régi Swift, mögötte sportmotoros. A Swift mintha előzné a motorost, de nem, csak átment a szembejövő sávba, hogy ne zökkentsék a sárga lassítók (amelyek egyébként nem vészesek, alig érezni). Bunkó. A vasúti átjáró egyébként kicsit emelkedőn van, úgyis lassulna.
De a motoros nem előzte meg. A Swift visszaindexelt a motoros elé!!! Szabálytalanságból szabályossággal fedez?
Az átjáró után én lekanyarodtam balra, indexeltem, lassítottam. A Swift persze nyomta, és nem rámdudált. Anyád. Kék volt, a motorházon valami fehér festett nonfiguratív gyönyörrel.

Egyébként a nap Volkswagen nap volt, ennyit köcsög VW-st ritkán láttam egyszerre. (Lehet háborogni, de ez van, már írtam róla régebben is.) Csak kettőt említenék meg.

Az egyikhez elöljáróban annyit, hogy javasolnám az iskolákban a tanároknak, hogy verjék a gyereket, káromkodjanak, a hülyegyereknek adjanak mindig ötöst, aki tanul, azt meg üvöltsék le, alázzák meg, köpjék le, és buktassák meg.
Minek kell ide rend meg logika, meg példamutatás?
Martfű-Kunszentmárton között, szép, egyenes, hosszú, megyek 90-100 között, utolér egy fehér VW Jetta (mi más). Aztán megelőz, elhúz. Olyan 120 felett. Majd 60-as tábla (faluba bevezető kereszteződés), semmi lassítás - én sem szoktam -, vasúti átjáró kanyarban, itt is csak annyira fékez, amennyit a kanyar megkövetel. Hogy miért írom ezt le? Hát a szép BIT-es rendszáma miatt. A kedves rendőrtisztet én nem állíthatom meg, hogy jónapot kívánok, most épp sorozatban hagyta figyelmen kívül azokat a szabályokat, amiért engem kemény százezrekre büntetnének meg?

A másik meg egy sötétszürke VW Jetta volt, aki egyszer megállt - biztos cigiért - így többször is volt szerencsém hozzá Martfű és Szentes között. Az utazósebessége olyan 160 km/h lehetett, erőszakossággal, tolással fűszerezve. (Rendszáma, ha jól emlékszem: KNP-272 v. 274/472.) Kihűlt volna otthon a bableves, mi? Ezeket kéne megfogni, és elvenni a jogsijukat a helyszínen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr11498544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terveüdekszi 2008.06.11. 12:17:45

Szerintem BIT-es rendszámú Jetta nincs "állományban".
süti beállítások módosítása