Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Rejtvény

2011.05.03. 09:06 | bonifac | 4 komment

Címkék: csaló

Aki eddig azt hitte, hogy a betelefonálós játékokban nyerhet, annak itt egy feladvány. Tegnap este volt a Viva-n, véletlenül kapcsoltam oda.

 

 

 

 

 

 

 

Három autómárkát kell találni az ábrán. A lényeg, hogy én EGYET SEM találtam. (Bár elég késő volt, majdnem éjfél, álmos is voltam. De az autókhoz értek.)

Természetesen csak a helyesen írottak 'érnek', a majdnem jók a csalik, azokat ők sem fogadják el (Buíck, Cadilac, Rovee, Suzukí, Fíat, Renaul, Peugot, Saáb, Hunda, Hundai,  Wargurg, Crysler).

Hát tessék, lehet kotorászni. Szerintem senki nem talál hármat. Ez a betelefonálós játék lényege. :-)

Mindkét kép kattintásra nagyban nyílik.

Hajrá!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr142873760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.05.03. 09:10:22

Na jó, találtam egy "VW"-t, azt el lehet fogadni egynek.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.05.03. 09:12:48

Hopp, találtam még egyet, de nem mondom meg (apró brit gyár).

titan 2011.05.03. 09:37:06

ebben az szokott lenni a trükk, hogy nem csak egy irányban lehet haladni, hanem lehet váltani is, és akkor máris van egy renault-nk :)
ha meg nem ez a szabály, akkor olyan márkát találnak, hogy talán 1-2 példány létezik belőlük :D

titan 2011.05.03. 09:38:46

persze ott vannak a számolós műsorok, ahol megmondják, hogy nem talált, a végén közzéteszik a megfejtést, de azt nem mondják meg, hogy az hogy is jött ki...
süti beállítások módosítása