Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Negyedik

2007.08.22. 11:05 | bonifac | 1 komment

Hétfőn (augusztus 20) a 4-es kb. olyan volt, mint amikor általános szabadság van a bolondokházában, még a közveszélyeseknek is. Nem is megyek bele részletekbe, de volt ott 160-nal előző Ibiza, aki úgy vélte a bal sáv az övé; centiméterekkel kamionnal ütközést elkerülő Astra, meg ami szem-szájnak ingere. A románok is megvannak még.

Viszont titko kedvéért csináltam fotót, amikor újra arra jártam.




















































És egy másik a szolnoki Cora parkolójából (nem bírtam megállni, ANNYIRA ízléstelen):

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr47145240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

titko 2007.08.23. 21:10:40

Köszi a képet én is ssokat jártam arra
süti beállítások módosítása