Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

13 - Advent 2.

2007.12.09. 19:10 | bonifac | 1 komment

Címkék: román tahó 4 es

Még a kisújszállási LIDL parkolójában fotóztam ezt a kedves román sofőrt.
Bár a parkolóban tenger hely van, beállhatna kettőre, de nem, ő megáll a bejárat előtt, az utánfutójával elállva az utat. (Közben járt a parkolóban egy rendőrautó, le sem tojta.)

(A képek nagyobban is megnézhetők, rajtuk kattintva.)




























































Fegyvernek előtt a 4-esen láttam életem első hármas előzését. Az előttem kb. 80-nal menő régi farmotoros Skodát előzte meg egy téglavörös, ötajtós Opel Corsa B, IVU (?)-... rendszámmal. Hátulról jött, a mögöttem jövőt is megelőzte, majd engem, ekkor már erősen közel volt a szembejövő, de nem vágott be elém - pedig volt hely, mindig hagyok, pont az ilyen állatok miatt - hanem úgy döntött megy tovább. A szembejövő lehúzódott, és szépen hárman egymás mellett. Előzés letudva. Na ezt lőném a helyszínen főbe. (Mert ez egyértelműen nem "rosszulmértemfelatávolságotdeazértmegpróbáljukháthabelefér" előzés volt, hanem mint mondtam, volt előttem hely, de ő azért is ment tovább.)

Szintén a 4-esen az ellenpont. Szolnokon kimentem rá egy rövid szakaszra, ez elkerülő részen - Martfű felé gyorsabb így, mint a belvároson át - előttem két autó ment. Elöl egy Opel Astra F, HFC-008, mögötte egy négyajtós Toyota Corolla, utóbbi lehet, hogy az előbbi miatt ment lassan. Lassan?! Ötvennel! Ötvennel! A 4-esen! A 4-esen! Kb. 3-4 kilométeren keresztül. A 4-es az ország egyik legelmebetegebb útja, a rajta közlekedők átlagsebessége szerintem megvan 120 (a max engedélyezett 90!), ha kiállnának a rendőrök állandóra, egy félév alatt be lehetne szedni a teljes államháztartáshiányt. (A HFC-s Astra szenvedett előttem Martfűig, nagyon utáltam.)

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr31258218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ihatethisindapassthingy 2007.12.10. 08:10:08

Nem is 120km/h, csak 110, legalábbis a 2 sávos szakaszokon :) A 4 sávos részeken 130-150 :)))) Efölötti tempóval általában a román és osztrák rendszámú autók, valamint Seat Leonok és VW Passatok mennek.

Hármas előzést eddig én is csak a 4-esen láttam, viszont ahhoz képest, hogy csak havonta 1x járok arra pár éve, már kétszer is volt szerencsém. Egyszer egy kamion volt középen (komolyan), a másik alkalommal meg egy sötétített üvegű BMW.
süti beállítások módosítása