Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

SÜÜÜKEEET VAAAGY?

2010.10.14. 07:54 | bonifac | 6 komment

Címkék: szeged gyalog zebra

Avagy hogyan tegyük közhírré egetrengető ostobaságunkat.

http://www.delmagyar.hu/szeged_hirek/amikor_elnyomja_a_forgalom_zajat_a_zene/2183497/

Csüllög Eszter, GTK I.
"előfordult már, hogy amikor átmentem a zebrán, annyira el voltam varázsolva, hogy nem láttam semmit a forgalomból"
"nem félek attól, hogy elütnek, szerintem nagy baj nem történhet velem azért, mert nem hallom a forgalom zaját"
"Egyszer csak észreveszem, ha jön valaki oldalról, ha a hangját nem is hallom"

Idióta, agytalan, ostoba picsa. És felvállalja névvel. Gratulálok. A diplománál meg majd GRAAATULÁÁÁLOK!

 

Emlékszik még valaki erre a szösszenetemre?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr312370476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

titan 2010.10.14. 12:15:42

Szerintem Csikós Enikő a veszélyesebb, mert ő teker süketen. Egyébként én is szoktam zenével a fülemben gyalogolni, de egy kezem majdnem végig a telefonon van, hogy lehalkíthassam, ha kell, illetve extrán használom a szememet ahol szükséges. (járdán leszarom ha a biciklis mögöttem csenget, sőt volt hogy azt is leszartam, hogy a lábamtól 10 centire jött a járdára parkoló kecseg)

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.10.14. 12:47:23

Nem mintha Csikós Enikőt pártolnám, de ő legalább jobban odafigyel, mint mondta. (Ettől még veszélyes.) A másik picsa viszont el is ismerte, hogy bambul. Nagyon.

Én meg nem csengetek járdán biciklisként, mert tudom, hogy tilosban vagyok.
(Mondjuk ettől még el tud borulni az agyam a szédelgő, süket, bamba, mulya gyalogostól, aki képtelen az egyenes vonalú egyenletes mozgásra, aminek az a fő értéke, hogy kiszámítható.)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.10.14. 21:41:42

Titán, azért "hülyegyalogos" ne legyél! nem szabad kizárni a forgalom zaját, "azt is leszartam, hogy a lábamtól 10 centire jött a járdára parkoló kecseg" szóval engem egyszer elütöttek, rendőrségi ügy lett belőle, kihallgatáson egy szobában két embert hallgattak ki, így tehát fültanúja volam, amint egy IFA sofőrje részletesen elmondta, hogyan gázolt halálra egy virágárus nénit. A sofőr konkrétan leszartra "a néni rossz helyen volt rossz idpben", én akkor ugrottam fel hogy agyonverjem őt. Persze mondták hagyjam békén, vele meg kicsit eljátszottak megérdemli. Mindenesetre, lehet a virágárusnéni is leszarta. De akárkinek is van igaza: az autó vasból van, ezt azért ne felejtsük el. Én motorozok, tudom a Kreszt meg minden, tudom hogy mikor van a szabály szertint elsőbbségem, azonban elsődleges törvény: azé az elsőbbség, akinek megadják. És ha a járdán le akarnak gyalulni, akkor ne szard le, hanem vedd észre időben - és élj tovább...

titan 2010.10.15. 10:29:15

@Laci Today: bocs, szerintem félreérthetően fogalmaztam. Nem azt szarom le, hogy mögöttem van, hanem azt, hogy 'le akar tolni' a járdáról. Írtam, nem "hülyegyalogos" vagyok, extrán használom a szemem; és mindig készenlétben vagyok, hogy amikor tudom, hogy kellhet, a hallásomat is visszakapjam. Az IFÁs sofőrt pedig elítélni lehetőleg minél inkább. Tudod, mint a pókemberben "nagyobb hatalomhoz nagyobb felelősség is jár", és bizony a nagyobb vas nagyobb hatalom.

@bonifac: természetesen nem védeni akarom Esztert, de ő legalább fizikailag képtelen túlllépni a 10 km/h-t, míg ugye egy bicajos (Enikő) adott esetben akár 40-ig is el tud menni, vagy tovább. És mindkettő képes váratlan helyzetet teremteni, vagy süketségében veszélyhelyzetet.
süti beállítások módosítása