Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Uccsó

2013.06.12. 14:40 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: azauto2

Na nem az utolsó poszt, csak az utolsó AzAutónak (volt Autó2) írt levelem, 2010 novemberéből.

loero1.jpg

loero2.jpg

Azt nem értették meg, hogy 51 és 96 LE egyszerűen nem jöhet ki, mert a kW a kindulási alap, és nincs olyan egész kW érték, ami 51 vagy 96 LE-vel lenne egyenlő. Ezt egy másik olvasó megértette:

loero3.jpg

loero4.jpg

Az AzAutó válaszírója továbbra sem érti, hogy nem lehet 51/96 LE. A legnagyobb hibájukat pedig elmismásolja.

Az én válaszlevelemet már nem közölték le:
"Az aktuális - decemberi - számban feltett viszontkérdésükre igen egyszerű a válasz.
Mivel a teljesítményszámítás alapja a kW, ebből indulnak ki (SI mértékegység, míg a LE nem) így a példaként említett lóerőértékek egyszerűen nem jöhetnek ki, értsd nincs olyan egész kW érték, amiből átszámolva ezek jönnének ki.
1 kW = 1,34 LE ? Akkor már tudom hol a hiba. (Ugyanis nekem ez 1,36 LE.)
Önök az elektromos lóerő értékével számoltak a metrikus helyett.
http://hu.wikipedia.org/wiki/L%C3%B3er%C5%91
Ezért nem szabad bízni holmi netes átváltóprogramokban. Néha egy számológép is elegendő."

Nem tudom, ki válaszol az olvasóknak, de szomorú, hogy nem értette meg, mi volt a probléma. Az viszont SZÉGYEN, nem is kicsi, hogy egy autóslap munkatársának "internetes átváltóprogram" kell a kW/LE konverzióhoz. Én amatőr vagyok, mégis tudom mindkét irányba (1,36-736). És miután óriásit téved, még magyaráz és beszél félre.

Amikor a második levelemet elküldtem, akkor döntöttem el, hogy ha nem közlik le, és nem kapok egy "bocstévedtünk"-öt, nem veszek többet AzAutó-t. És azóta sem, pedig előtte kb. 8 évig minden számot megvettem. Sajnos ezzel hiteltelenné váltak.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr195354422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása