Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Helyi apró

2007.11.11. 17:00 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: szeged parkolás

Péntek este talán 15-20 percet töltöttem autóban Szegeden (minden alábbi kb. 19.40 és 20.25 között játszódott le, közben egy bő félórás szünettel), de ez már sok is volt. Telihold, vagy mi?

1. A már korábban említett Kossuth Lajos sgt - Nagykörút kereszteződés másik oldalán, még a lámpa felé közeledtem. A szembejövő két sáv közül a külsőben valaki szerencsétlen állt, de valahogy úgy, hogy átlógott a belsőbe is a segge, nem is kicsit. Szembe román kamion, aki hirtelen úgy döntött márpedig ő kikerüli (természetesen index nélkül). Ja, hogy ezáltal áttér az ellenkező irányba haladó sávba? Kit izgat. Én pont ott jöttem szembe. Valószínűleg nagy szerencsém volt. Nem volt időm a tükörbe nézni, hogy jobboldalt jön-e mellettem/mögöttem valaki, úgy voltam vele, hogy inkább egy velem azonos irányban haladó jármű oldalához vágódok, mint egy kamionnal félfrontálisan ütközöm. Nem jött senki. Megúsztam.

2. A korábban említett lámpánál Mitsubishi Lancer-os meggondolta magát, hogy ő mégsem megy egyenesen tovább, inkább balra kanyarodik. Beállt a balra kanyarodó sávban, a lámpánál álló autó elé, de ferdén, a fél autó átlógott az egyenesen menő sávba. Persze neki piros, nekünk meg zöld. Jobbra mellettünk meg tépnek - persze, hiszen zöld. A barom. Egyébként pont lett volna annyi helye - ha van egy kis rutinja, hogy előrébb megy - hely volt - és visszatolat az elöl álló autó elé, az ugyanis nem állt annyira közel.

3. Ezt le kell rajzolnom, úgy érthetőbb (bocs a színvonalért). Vitéz-Zászló utca kereszteződése.

























Én a kék nyíllal jelölt irányba haladtam (volna). A fekete téglalap egy VW Passat, aki így parkolt (nem ült benne senki, a lámpája sem égett, csak azért jelöltem, hogy látszódjék melyik az eleje). Forgalommal szemben, kilógva a főbb útra, elsőbbségadás tábla alatt. (Persze hely volt még a környéken bőven.) Vissza a lopós kocsikat, és az ilyen tuskókat vigyék a Tiszába.

4. Körforgalom. Már benn van a kocsimból egy méter, nekem jobbkézről első bejáróból VW Polo, mint a villám be, hajszál híján ütközés. Siet, biztos. Anyád is siet majd a temetésedre.



És egy ráadás még az este folyamán. Ahol a garázsom van, ott van középen a kocsibejáró, ahol két autó fér el egymás mellett pont. Kétoldalt garázsok (sraffozott rész).  Be- és kijárat csak egy irányból.




















A kék téglalap egy Audi, amelynek csomagtartójából a piros nyíllal jelölt irányban pakolja ki a nagybevásárlást egy hölgy. (A garázsok között vannak lépcsőházbejáratok is.)

Ekkora ostobaságot! Ha közelebb állna az ajtóhoz, és előrébb, akkor neki is sokkal könnyebb lenne becuccolni. De így még ráadásul ha jön egy másik autó bármelyik irányból, be kell indítania, és odébbállnia, mert tőle nem férni el. Miért nem lehet egyből jól megállni? Csipetnyi józan ész, csak annyi hiányzik.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr53225430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása