Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Benzintolvajok

2008.07.28. 20:11 | bonifac | 1 komment

Címkék: csaló

Alig két órával ezelőtt tankoltam a hódmezővásárhelyi Shell kúton.

Az alacsony üzemanyagszintjelző lámpa Hódmezővásárhely előtt kb. 5 kilométerrel gyulladt ki, ilyenkor nekem még kb 10 liter van a tankban. Vagyis a kútra begördültemkor még simán 9-10 liternek kellett volna lennie a tankban.

Csordultig tankoltam. Az első megakadásig. 43,09 litert!!!

Ez annak fényében felettébb érdekes, hogy a tankom névleges térfogata 42 liter. És ugye 9-10 liternek még lennie kellett benne.

Lehetőségek:
1. Elromlott a visszajelző. Teljesen nem romolhatott el, mert a saját lábán ért a kocsi a kútra.
2. Hőtágulás. A nagy melegben a tank már nem 42, hanem 52 literes. Érdekes.
3. Lopnak a rohadt szemetek, levegős a pisztoly, csal a mérő.

Bár erősen hajlottam rá, de aztán mégsem balhéztam. Úgyis csak azt mondanák, hogy hitelesített a kút, meg fér benzin a csőbe is (a 2-3 literes eltérésekért nem is szoktam szólni, abba már beletörődtem, de ez ugye legalább 9 liter különbség volt!), jegyzőkönyv, és ennyi.

Én meg fáradt voltam. Az biztos, hogy részemről én SOHA többet nem tankolok ott, és akit csak tudok lebeszélek róla.

Még egyszer: Hódmezővásárhely, Shell kút - a Szentes felé vezető úton - 6-os kútfej.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr78589841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoli 2008.08.25. 12:35:54

Üdv, nem akarok mentegetni egy kutat sem, én Esso-nál tankoltam 2-3x, A mennyiséggel nem is volt baj de ilyen szar benzint még életemben nem húztam Mint az Esso Biatorbágyi kútján,
A Mol benzinekben nem mindíg lehet megbízni mostanában.

Alig ment tőle a kocsi, és teljesen bekormolta a motort, azóta csak OMV-nél tankolok, ott még a Bio 91 es is jobb mint ezeknél a 95 ös..

Amúgy a nyári melegben könnyen kiakadhat a szintmérő, főleg ha hegyes völgyes utakon jár vele az ember, már jártam úgy is, hogy negyedig jelezte a szintet, lámpa ki sem gyulladt aztán leállt a kocsi,
aztán újra tankoltam, és már nem volt gond, a következőnél jelzett rendesen.
Én mindíg hordok magamnál kannában is ezekmiatt benyát.

ÜDV!
süti beállítások módosítása