Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Repeta

2011.08.05. 21:00 | bonifac | 3 komment

Címkék: totalcar

És megint.
Úgy tűnik hiába játszom TC-n Hiénát. Eldöntötték, hogy úgysem kapok nyereményt.

Papp Tibiben óriásit csalódtam.
Az egy dolog, hogy figyelmetlen volt a nyertes kihirdetésénél. A kérdés szerint ugyanis "az nyer, aki egyetlen kommentbe beírja mind a kettőt". Garp jókat írt, de két kommentben.

Az a másik, hogy neki nem tetszik, ha valaki több kommentben válaszol. Amiben igazat is adok neki, ha az a valaki csak tippelget sorozatosan. Én viszont csak kiegészítettem az első kommentemet, nem új tippet írtam.
Szombaton meg is mondta, hogy "A jövőben egyébként meg lesz tiltva, hogy a hiéna-posztokhoz valaki egynél többet kommenteljen, helyesbítsen, hozzátegyen, osszon szorozzon, ez most nem volt benne a kiírásban". 

De aztán, "ha már a fair play-re hivatkozunk", a végső döntésében egész egyszerűen figyelmen kívül hagyja azokat a megfejtéseket, amelyek sokadszorra kommentelődtek be.
Visszamenőleg simán felülírja a szabályokat (!), holott ő is elismerte, hogy ez nem volt benne a kiírásban. (Mellesleg MINDEN hiénában rengeteg a tippelgetés, helyesbítés, kiegészítés.)

És ez - őszintén kimondva - szemétség. Végtelen inkorrektség.

Én elfogadom, hogy frusztráló neki, hogy elnézte a nyertest (pedig ő írta ki a kérdést). Azt is elhiszem, hogy idegesítik a tippelgetők. De ha most nem állt a szabályok között másképp, le kell nyelnie a békát. A következő hiénákban lehetne máshogyan.

De megérte?
Megérte, hogy a szava innentől kezdve nem ér semmit? (Az én szememben biztosan.)

------------------------------

Tibi, majd elárulhatnád egyszer, miért nem akartad semmiképp sem nekem adni a nyereményt. Képes voltál bármire, elveszteni a hitelességed, kitalálni bármilyen ürügyet, csak ne kelljen nekem adnod.

Azt hozzáteszem, hogy nem a nyeremény izgat, ezt emailben meg is írtam neked korábban (amikor Garpot kihirdetted). Az igazságtalanság viszont nagyon felháborít.

Ha visszadobtad volna a nyereményt a közösbe, és új hiéna lett volna, egy szót sem szóltam volna. Elfogadtam volna, és újra játszom.

Így, ezek után érdemes hiénázni? Ha te teszel fel kérdést, semmiképp.
Hiszen bármikor utólag módosítasz majd a kérdésen, a szabályokon.
Az nyer majd, aki neked szimpatikus? Úgy csűröd-csavarod, és kész. Saját szavadat veszed semmibe, meghazudtolod magad, milyen ember vagy te egyáltalán?

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr713060498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gsanyi 2011.08.07. 10:32:52

Végigolvastam a kommenteket, elég tirpák Papp Tibi...

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.08.07. 19:34:16

Amúgy így egy hónap után is néma csend van az egész körül. Ha Tibi még mindig szabadságon van, akkor egyrészt irigylem a hosszú szabadságát, másrészt jó/jobb időt kívánok neki, hátha a pihenés jót teszi (neki is).

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2012.12.21. 08:26:53

belsoseg.blog.hu/2012/12/21/suzuki_hiena_nyerj_draga_tollat

Még jó, hogy van Waterman tollam. Ráadásul Suzuki felirat nélkül. (Kettő volt, egyet elajándékoztam.) Mert papptibitől akkor sem kéne, ha nekem akarná ajándékozni.

Persze ha beírnám oda kommentbe, én lennék kitiltva. Pedig....
Elég elolvasni a fenti posztot.
süti beállítások módosítása