Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Nem értem

2010.11.30. 19:30 | bonifac | komment

Címkék: off

Most kivételesen nagyon off leszek, de nagyon fennakadtam valamin.

Ma reggel Kósa Lajos volt a Mokkában, és azt magyarázta arra a kérdésre, hogy miért nem kap állami nyugdíjat, aki nem hagyja ott a magánnyugdíjpénztárat, hogy hát az nem megy, hogy aki nem ad a közösbe, az kapjon is onnan. És hogy van választás.

Amit mond, az rendben is volna, csak hát az a baj, hogy nem ez a helyzet. Ugyanis aki marad a magánnyugdíjpénztárnál, annak kötelezően kell fizetni a közösbe, és mégsem kap onnan semmit. 

Érdemes végignézni az egész beszélgetést, én nem bírtam eldönteni, hogy Kósa agymosott, nincs képben, félrebeszél, vagy ennyire hülye. Korábban értelmes embernek tartottam, de óriásit csalódtam benne. Már ő is csak ismételgeti a beletáplált szöveget, mint Szíjjártó.

A legjobb poén, hogy a Fidesz büszkén kitette a beszélgetést a honlapjára. 
Nézzétek meg, és döntsétek el, hibás-e Kósa úr logikája.
Vagy ő a hülye, vagy mi mindannyian.

És bocs, de az off miatt ehhez nem lehet kommentelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr22484297
süti beállítások módosítása