Utolsó kommentek

Túlélési statisztikám

Személyes "élményeim" Magyarország útjain. És egyéb autósságok.

Bicikli kötelező tartozékok 2014

2014.01.09. 21:34 | bonifac | Szólj hozzá!

Címkék: bicikli

Legyen meg külön posztban, az a tiszta. De hogy nehezítsek rajta, csak az eddig szabályosan felszerelt biciklihez képest újdonságokat veszem sorra.

(Hangsúlyozom, nem a KRESZ-ről beszélünk, hanem a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet 116. §-ról.)

Amiben haladtak a korral:
- elfogadott a reflektív abroncs is a küllőprizma helyett (a mindenféle világító küllőizék és szelepek továbbra sem!)
- az első és a hátsó lámpa lehet a kerékpároson is, nemcsak a kerékpáron
- az első és a hátsó lámpa villoghat is, és már nem kell együtt kapcsolhatónak lenniük, feltéve hogy önálló energiaforrásúak.

Amiben szigorítottak:
- előre kell egy fehér prizma
- az első kerékre az eddigi egy darab helyett KETTŐ, egy átmérő mentén elhelyezett - sárga - küllőprizma kell. (A hátsó kerékre eddig sem, és ezután sem kötelező.)

Akinek eddig elöl-hátul volt küllőprizmája - mint nekem - , az legfeljebb átteszi a hátsót előre. (Ezért fognak a leginkább büntetni a rendőrök tavasszal, mivel ez látszik jól messziről.)
Első fehér prizma nekem van az első lámpatestben. Arról meg nem nyilatkozik a rendelet, hogy ennek külön kell lennie. Majd hordok magamnál egy MK-t kinyomtatva, és előveszem, ha vitatkozni kell. :-)

Csináltam egy doksit, amiben a régivel összenézve kiemeltem, ami új (vastaggal szedve). Az utánfutós/gyereküléses részt elválasztottam, hogy egyértelmű legyen. (Csak beilleszteni nem tudtam, a blog.hu egyszerűen nem csinál semmit a fájlbeillesztésnél, a linknél meg nem lehet tallózni. Röhej. Kikerestem egy régi posztban, hogy volt, megcsináltam manuálisan. Miért nem lehet fájlokat linkelni?)

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr285749600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása