Elnéztem a minimálisan frissített Renault Clio Campus seggét, és azon gondolkoztam, hogy ez mennyire értelmetlen volt.
A lenti kis képen látható az előző segg, a rendszám helyére bedizájnoltak egy vonalat, a rendszámot meg levitték a lökhárítóba.
Nagyszerű. Eddig, ha városban valaki meglökte hátulról, csak a lökhárítót kellett igazítani/fényezni. most már a rendszámtáblavilágítást és a rendszámot is lehet. És mindezt egy hülye design-ív miatt.
Ennél is rosszabb az a terjedő tendencia - ezt bezzeg soha nem említik autós újságírók sem - hogy a ködzárófényt és a tolatólámpát is lerakják alulra hátul. (Hirtelen eszembe jutó példák: Ford Focus ötajtós, Suzuki Ignis, új Nissan X-Trail, Chevrolet Spark.) Ez nemcsak a javítási költségeket növeli, hanem marhára rossz megoldás is. Megnézném, hogy egy tömött parkolóból tolatva kiálló autónak ki látja a tolatólámpáját ott lent. Amiből ráadásul csak egy van, már ez eleve veszélyes, hogy elspóroljuk az egyiket. Vagy ha dugóban előttünk áll, és meggondolja magát, és tolatva szabadulna. Észre sem veszük, hogy tolatni akar.
Éljen a modern formaterv, vesszen az ergonómia és a logika!
Clio Campus
2007.07.20. 11:44 | bonifac | Szólj hozzá!
Címkék: design javítás
A bejegyzés trackback címe:
https://vezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr44121716
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek